Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مائده برهانی کاپیتان تیم ملی بانوان ایران درباره اردوی پیش روی تیم ملی در اسلوونی و کرواسی گفت: ۲۴ تیم در مسابقات کراوسی شرکت می‌کنند و نماینده قاره‌های مختلف در این تورنمنت هستند. الان فرصت آماده‌سازی برای باشگاه‌های مختلف است و تیم‌ها برای آمادگی بهتر در این مسابقات حاضر می‌شوند که این موضوع فرصت مناسبی است تا خود را بسنجیم و عیار ما مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اروپا هزینه‌ها بالا است و بیشتر تورنمنت‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود. این فشردگی می‌تواند به ما کمک کند تا خیلی زود خود را برای مسابقات بعدی ریکاوری کنیم و در بعد روانی برای تیم ملی بسیار خوب خواهد بود.

وی ادامه داد: بنا بر تجربه‌ای که از قبل داریم می‌دانیم که در کمپ والیبالی هستیم و این کمپ شرایط خوبی دارد که قطعاً به ما کمک می‌کند.

کاپیتان تیم ملی در ادامه درباره حضور داوری در کمپ بانوان اضافه کرد: داوری در کمپ چمران حاضر شد و دوست دارم وی تماشاگر تمرینات ما باشد. اگر او تمرینات ما را ببیند، به پتانسیل واقعی ما واقف خواهد شد. دختران ایرانی و همه بازیکنان حاضر در اردو، توانایی بالایی دارند و مطمئنم تیم ملی بانوان کم‌تر دیده شده و اگر وی تیم ما را از نزدیک ببیند، دید بهتری پیدا خواهد کرد. حضور وی باعث شد تا با برخی نقاط ضعف مجموعه آشنا شود و مقرر شد این مشکلات برطرف شود. امیدوارم در بازگشت ما، کمپ چمران از نظر سخت‌افزاری شرایط بهتری پیدا کند.

او درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب تیم ملی گفت: ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه می‌تواند به کسب نتیجه‌ی بهتر کمک کند. تیم ملی متعلق به بازیکن خاصی نیست و هر کسی که خوب باشد باید لباس تیم ملی را بر تن کند. امیدوارم سال به سال تعداد بازیکنان جوان‌تر و والیبالیست‌های بانو بیشتر شود؛ زیرا این رقابت به پیشرفت تیم ملی کمک می‌کند و به موفقیت ما نیز کمک خواهد کرد. ترکیب خوبی داریم و امیدوارم امسال نتایج خوبی در مسابقات آسیایی کسب کنیم.

برهانی در پایان درباره نتایج تیم ملی مردان و حضور این تیم در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها عنوان کرد: تیم ملی مردان ما در مرحله مقدماتی خیلی خوب عمل کرد و بهترین عملکرد را در چند سال اخیر داشت. فکر می‌کنم با حفظ این روند، تیم ملی می‌تواند یکی از سکوها را کسب کند. یکی از نقاط قوت تیم ملی آقایان، حضور بازیکنان در لیگ‌های اروپایی است که ادامه‌ی آن تواند به پیشرفت بیش‌تر والیبال آقایان کمک کند.

کد خبر 4663546

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال بانوان مائده برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

بیشتر بخوانید: لیست ۱۸ نفره پائز برای تیم ملی والیبال مشخص شد

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد. علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر: 1229503 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید