Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@04:48:22 GMT

تهران؛ شهر کارگاه‌های ساختمانی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۸۰۶۸

تهران؛ شهر کارگاه‌های ساختمانی

به گزارش اقتصادآنلاین،  سید امیر فتاحیان با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر آزادسازی پیاده روها و مقابله با کارگاه های ساختمانی متخلف ، گفت: طبق اعلام مرکز کنترل و نظارت هوشمند شرکت شهربان، طی سه ماهه نخست سال ۹۸، با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه، ۱۸۱۳ تخلف ساخت و ساز در تهران شناسایی شد و برخورد قانونی با این تخلفات صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ هزار و ۹۲۸ کارگاه ساختمانی در تهران فعالیت می کنند، اظهار کرد: نیروهای شهربان در قالب اکیپ‌های گشت ۲۴ ساعته در نواحی ۱۲۲ گانه پایتخت مستقر هستند و بر فعالیت کارگاه‌های ساختمانی نظارت دارند. این تیم ها باید با همکاری شهرداری‌های نواحی از وقوع تخلفات ساخت و ساز جلوگیری کنند. 

بنا براعلام شهرنوشت، فتاحیان خاطر نشان کرد: از مجموع ۱۸۱۳ ماموریت مذکور، ۶۹۴ مورد مربوط به رفع آثار تخلف و ۱۱۱۹ مورد هم مربوط به پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز تهران کارگاه ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد