Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و مدیران عامل شرکت‌های این قرارگاه در استان ابراز داشت: آذربایجان شرقی یکی از استان های مهم کشور است که دارای ظرفیت های بالای معدنی و صنعتی است.

وی با تاکید بر اینکه باید با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا شاهد سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های معدنی استان باشیم، ادامه داد: مجموعه بزرگ نفلین سینیت استان نیز می تواند با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از پروژه‌های شاخص عمرانی در استان توسط قرارگاه خاتم احداث شده است، افزود: قدردان زحمات نیروهای این قرارگاه هستیم و امیدواریم این همکاری ها بیشتر شود.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت سدهای استان با تاکید بر اینکه پروژه های سد آذربایجان شرقی اهمیت فراوانی دارند، ادامه داد: چند پروژه عمرانی و سد حاجیلار در سفر آینده رئیس جمهور به تبریز به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص اهمیت سد حاجیلار نیز گفت: با بهره برداری از این سد ۲۴ شهر و روستا در استان از آب سالم و کافی برخوردار شده و چهار هزار هکتار از اراضی پایین دستی زیر سطح کشت می رود.

پورمحمدی به بهره مندی روستاهای استان از نعمت برق، آب و گاز اشاره داشت و افزود: بیش از ۹۰ درصد روستاهای استان به برکت انقلاب اسلامی از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند هستند.

وی به ضرورت اشتغال آفرینی برای جوانان نیز تاکید کرد و اظهار داشت: باید بیش از پیش به این موضوع توجه کرده و زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم کنیم و در این خصوص قرارگاه خاتم الانبیا می تواند نقش مهمی ایفا کند.

کد خبر 4663662

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیاء استانداری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی