Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های هایپر شهر شاهین‌شهر و اهورا بهبهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر، 2 تیم هایپر شهر شاهین‌شهر و اهورای بهبهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با حملات هایپر شهر و خلق موقعیت حساس توسط ابراهیم حسینی آغاز شد و این هایپر شهر بود که با ضربه کرنر سعید افشار و گل به خودی رشید قلی‌پور در دقیقه 3 به گل رسید.

اهورای بهبهان در ادامه حملات بی‌نتیجه خود در نهایت در دقیقه 6 با پرتاب گلر و ضربه سر مازیار خدارحم‌پور گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند.

اصفهان| بازیکن هایپر شاهین‌شهر: پنالتی آخر باید تکرار می‌شداصفهان| دروازه‌بان هایپر شاهین‌شهر: حیف که سکوهای سالن پیروزی خالی بوداصفهان| سرمربی هایپر شاهین‌شهر: حریف دست‌وپا بسته‌ای برای گیتی‌پسند نیستیم

برای هایپر شهر در این دیدار سعید افشار با گل به خودی رشید قلی‌پور در دقیقه 3 و احسان جزینی در دقیقه 15 و 20 گلزنی کردند و حمید کاهبنده در دقیقه 37 و محمد نویدبخش در دقیقه 38 کارت زردی‌های این تیم بودند.

اهورای بهبهان نیز با گل‌های مازیار خدارحم‌پور در دقیقه 6 و 38 و هاشم شیدعلی در دقیقه 10 به تساوی در مقابل هایپر شهر دست یافت و این در حالی است که سجاد مسیحی در دقیقه 25، رضا شایان‌پور و نعیم سیاری در دقیقه 27 و هاشم شیدعلی در دقیقه 32 از سوی داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا