Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع و وداع با این شهید نیروی انتظامی از ساعت هشت صبح با حضور مردم، خانواده‌های شهدا و مسوولان از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان آغاز می‌شود.

سروان شهید حجت الله دشتبانی که فرمانده ایستگاه بازرسی چغازردی میناب بود، شامگاه سه شنبه در درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به شهادت رسید و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان روز چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: شامگاه سه شنبه عوامل گشت تلفیقی انتظامی شهرستان میناب با اقدام اطلاعاتی و شگردهای پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار عزیزالله ملکی چهارشنبه افزود: مأموران هنگام گشت زنی در جاده‌های خاکی اطراف ایستگاه بازرسی چغازردی خودروی قاچاقچیان را مشاهده کردند و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس استان در این درگیری قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مأموران شلیک کردند و پس از طی مسافتی با به آتش کشیدن خودرو حامل مواد مخدر قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران، ۴ نفر از متهمان دستگیر شدند.

سردار ملکی ادامه داد: در پاکسازی از محل ۵۰۰ کیلوگرم تریاک که مقداری از آن در آتش سوخته است کشف و یک دستگاه خودرو دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری ستوان یکم "حجت الله دشتبانی" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات به شهادت رسید و ستوان دوم "صفدر سالاری" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: تحقیقات در این باره به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

حدود یک ماه قبل نیز (۲۱ خرداد) دو مامور دریابانی شهرستان میناب در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند که چهار روز بعد، سه نفر از عوامل شهادت آنان شناسایی و دستگیر شدند.

میناب در فاصله ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد و ایستگاه بازرسی شهید چغازردی در ۳۰ کیلومتری جاده میناب به بندرعباس واقع شده است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟