Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سپاه شهدا آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در واکنش به جنایت روز گذشته تروریست‌ها در پیرانشهر اعلام کردند که ضد انقلاب باید منتظر پاسخ باشد.

 سپاه شهدا آذربایجان غربی با‬ صدور‬ پیامی در واکنش به ترور‬های روز گذشته در‬ پیرانشهر‬،‬ بر عزم راسخ همرزمان این شهیدان والامقام در ادامه دادن راه شهدا و مجازات مرتکبان این جنایت با انتقام‌گیری سخت از اشرار و تروریست‌‏های منطقه‌ای مورد حمایت آمریکای جنایت‏کار و صهیونیسم تاکید‬ کرد‬.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است: سپاه شهدا آذربایجان‌غربی اقدام تروریستی عوامل ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از رزمندگان اسلام در شهرستان پیرانشهر را محکوم می‌کند و آن را ناشی از ضعف این گروهک‌ها و اشرار می‌داند.

«حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد هرگاه دشمن با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و نظام اسلامی برآمده است، وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، مانع تعبیر رویای‌های باطل آنان شده است؛ اقدام اخیر گروه‌های تروریستی در به شهادت رساندن پاسداران این مرز و بوم در منطقه پیرانشهر نیز‬ یکی از این واقعیت‌‬‌هاست».

در این پیام آمده است: به شهادت رسیدن سرهنگ پاسدار «حاصل احمدی» پیشمرگه مسلمان کرد و همرزمانش نام این شهیدان والامقام را جاودانه و روش ایشان را الگویی برای جوانان منطقه تبدیل خواهد کرد.

«دشمنان این ملت با این جنایت بار دیگر نشان دادند که توسط ایادی و مزدوران منطق‌ه‌ای خود به دنبال ماجراجویی‌های منطقه‌ای و راه‌اندازی اختلاف‌های قومی و متزلزل کردن امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی ایران اسلامی هستند. همه توطئه‌ها با هوشیاری عشایر منطقه که همیشه همراه با انقلاب اسلامی بوده‌اند و خواهند بود و در سایه بصیرت پاسداران ناکام خواهد ماند و به رغم خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و تولیدکنندگان تروریسم، به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه، ملت ایران با برخورداری از نیروهای انقلابی، مؤمن و ورزیده در نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده‌ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود».

بعد از ظهر روز گذشته در یک حمله تروریستی در پیرانشهر سه تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند و یک تن نیز زخمی شد.
این حمله تروریستی در خروجی پیرانشهر به سمت سردشت اتفاق افتاد و به گفته منابع آگاه حاصل احمدی (ایلخانی)، ستار پیروتی، امید ملازاده در این حمله به جمع یاران شهیدشان پیوستند و «شورش قادری» نیز مجروح شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا: عاملان این ترور زیر خاک هم باشند، به سزای عملشان می‌رسند

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی روز گذشته به خودرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیرانشهر، گفت: مردم آذربایجان‌غربی و به ویژه مناطق مرزنشین این استان ۴۰ سال است که در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و تقدیم شهدا در دوره‌های مختلف زمانی نشانه همین اقتدار و عزت آن‌هاست.

به نوشته ایرنا، وی با بیان اینکه شهدایی که دیروز تقدیم نظام اسلامی شدند، در کنار تمام رزمندگان اسلام به مقابله با احزاب ضدانقلاب پرداختند، گفت: این اقدام ناجوانمردانه نتیجه همین ایستادگی آنان بود.

سردار اوصانلو با اشاره به برخورد شدید سپاه با احزاب ضدانقلاب در سال‌های گذشته، گفت: افرادی که این عزیزان را به شهادت رساندند، حتی اگر در زیر خاک هم باشند، به سزای عملشان می‌رسند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حزب دموکرات کردستان و کومله بدانند که بلای سختی به سرشان می‌آوریم و از همین امروز منتظر عواقب این جنایت باشند.

بعد از ظهر سه‌شنبه در یک حمله تروریستی در پیرانشهر سه تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند و یک تن نیز زخمی شد. این حمله تروریستی در خروجی پیرانشهر به سمت سردشت اتفاق افتاد و به گفته منابع آگاه حاصل احمدی (ایلخانی)، ستار پیروتی، امید ملازاده در این حمله به جمع یاران شهیدشان پیوستند و «شورش قادری» نیز مجروح شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند

شهردار پیرانشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت روز ملی شوراها، فرماندار و شهردار پیرانشهر با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر از آنان قدردانی کردند؛ صفر تفاخر شهردار پیرانشهر در این دیدار با تجلیل از فعالیت‌های مثبت و تأثیرگذار اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر بر لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر افزود: همکاری میان این دو نهاد در شهر پیرانشهر، در بالاترین حالت ممکن خود، ثمرات فراوانی به همراه داشته است.

شهردار پیرانشهر گفت: با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر داشته‌ایم، رضایت مردم شریف شهر پیرانشهر را تا حد قابل توجهی به‌دست آورده‌ایم.

تفاخر وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می‌کنند.

خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده‌اند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به تأثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیازها و اولویت‌ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر نیز ضمن تشکر از فرماندار و شهردار ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا و شهرداری همچون گذشته تداوم داشته باشد.

کد خبر 748867

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟