Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا قدرتی در نشست با کارشناسان و فعالان این حوزه که در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، گفت: کمیسیون‌ها بازوهای مشورتی اتاق بازرگانی هستند و عملیات اجرایی در آنها انجام نمی‌شوند، یک سری ورودی دارد که می‌تواند از ستاد تسهیل رفع موانع تولید، کار گروه حمایت قضایی از سرمایه گذار، هیات‌های حل اختلاف و هیات‌های تجدید نظرتامین اجتماعی دریافت کند و کار کارشناسی انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آن کار کارشناسی که انجام می‌شود راه حل‌هایی هم ارائه می‌شود و آن راه حل‌ها می‌تواند به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارجاع شود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه شورای گفتگو یک بخش مهم و بازوی قدرتمند اتاق بازرگانی است، بیان کرد: اتاق نمایندگانی در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی، کار و تامین اجتماعی دارد و مشکلات فعالین بخش خصوصی را رفع می‌کنند.

قدرتی با بیان اینکه جلسات این کمیسیون حداقل یک ماهه برگزار می‌شود، عنوان کرد: کمیسیون این ظرفیت را دارد که مقامات ملی در حوزه مالیات، کار و تامین اجتماعی را به اتاق بازرگانی فارس دعوت کند تا مشکلات فعالان اقتصادی در این زمینه‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه نظام مالیاتی، تامین اجتماعی و قانون کار از جمله مشکلات و موانع تولیدکنندگان است، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی باید در این مقولات بازنگری‌هایی انجام شود تا بنگاه اقتصادی بتواند فعالیت کند.نمی‌توان انتظار داشت که ورودی و خروجی یک بنگاه اقتصادی با معیارهای چندسال گذشته هماهنگ باشد.
انتهای پیام/م 

لزوم بازنگری نظام مالیاتی و قانون کار در شرایط جنگ اقتصادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مالیات اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی

سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از شرکتهای خام فروش صادراتی بابت مالیات عملکرد وصول کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عمکلرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال حدود 1000 میلیارد تومان مالیات از شرکتهای صادرکننده مواد خام و نیمه خام وصول شده است.

لازم به ذکر است، کل سال 1402 حدود 11.5 هزار میلیارد تومان از این شرکتها مالیات و عوارض صادراتی دریافت شده بود.

گفتنی است، این عوارض مرتبط با مالیات عمکلرد شرکتهای صادرکننده مواد خام طبق حکم بند ن تبصره 6 وصول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی