Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از درپ، جیم کری بازیگر با کشیدن تصویری از دونالد ترامپ در کنار «جفری اپستین» میلیاردری که برای سرمایه‌گذاری و فروش کارگران جنسی دستگیر شده، وی را زیر سوال برد.

این بازیگر در جدیدترین نقاشی‌اش که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد دونالد ترامپ را در کنار «اپستین» کشیده که خود او نیز در کنار یک دختر جوان در حال گریه تصویر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در شرح این تصویر تاکید دارد که ترامپ مدتی طولانی با این فرد دوست بوده است.

جیم کری در شرح نقاشی‌اش نقل قولی از ترامپ را یادآوری کرده است. ترامپ گفته بود: ۱۵ سال با جف (اپستین) ارتباط داشتم. وحشتناک بود. با او بودن خیلی بامزه است. تازه می‌گویند که او زنان زیبا را مثل من خیلی دوست دارد و بسیاری از آن‌ها از او خیلی جوان‌تر هستند.

اما بعد از دستگیری این فرد ترامپ بلافاصله تاکید کرده که مدت زیادی است با او ارتباط نداشته است.

بر مبنای گزارش‌ها اپستین پول زیادی برای ورود دخترانی که بسیاری از آن‌ها زیر ۱۴ سال داشتند به آمریکا پرداخت کرده تا از آن‌ها به عنوان کارگران جنسی بهره بگیرد. این امر بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ صورت گرفته بود.

پرونده این بانکدار میلیارد آمریکایی، اکنون بار دیگر به جریان افتاده است. وی روز شنبه ۶ جولای (۱۵ تیر) در نیویورک بازداشت شد و احتمالاً طبق قوانین آمریکا مجازاتی تا ۲۰ سال زندان می‌تواند در انتظار او باشد.

پرونده وی ۶ سال قبل به خاطر شکایت دختران نابالغ مطرح شد اما او تنها به ۱۸ ماه حبس محکوم شد و با معامله خارج از دادگاه برای مختومه شدن پرونده به قربانیان غرامت مالی پرداخت کرد.

اپستین چنین معامله‌ای را بیش از همه، مدیون الکساندر اکوستا، دادستان وقت میامی بود که امروز وزیر کار دولت ترامپ است. در ماه‌های گذشته، بحث‌های جدیدی در مورد این توافق در آمریکا به راه افتاد و سرانجام به دستگیری مجدد این فرد انجامید.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نقاشی جیم کری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!

نمایشگاهِ نقاشی‌های روزبه دبیری، این آخر هفته در گالری گویه افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی «مسلخ» در گالری گویه نمایشگاه نقاشی‌های روزبه دبیری، با عنوان «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گالری گویه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۶ اثر از هنرمند است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است : «اندام‌هایی جداافتاده از طبیعت با رویکردی آبستره از بستر بوم بیرون می‌ریزند؛ فرم و فیگور در مجلس حاضرند. پرسه‌زنی‌هایی برای عیان کردن بیش‌ازپیشِ جدال این دو عنصر؛ تا این‌گونه، فضایی آرمانی و درهم‌آمیخته شکل گیرد.»

روزبه دبیری، نقاش ایرانی، در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دورۀ کارشناسی نقاشی در دانشگاه سوره و کارشناسی‌ارشد در همان رشته در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. آثار این هنرمند از دهه ۸۰ تاکنون، در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، برپا شده است.

نمایشگاه «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه افتتاح خواهد شد؛ این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت بر پاست و روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ می‌توان از این نمایشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط