Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بیمار با اظهار درد و بزرگی شکم که با توجه به لاغری و تجردش، موجب بروز مشکلاتی برای وی شده بود، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب مراجعه و توسط پزشک متخصص زنان و زایمان مورد معاینه قرار می گیرد.

رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمار پس از مراجعه به بیمارستان و انجام آزمایش ها، سونوگرافی و ام آر آی و تشخیص وجود توده در رحم، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد مورخ بیان داشت: با توجه به نمونه های انجام شده آزمایشگاهی، احتمال مشکوک بودن این توده به غده سرطانی وجود داشت که با تلاش بسیار پزشکان و در یک عمل جراحی سخت و پیچیده این توده سرطانی که متصل و بافته شده به رحم (چسپندگی بسیار بالا) بود، با موفقیت خارج گرید.

پزشک معالج این بیمار نیز بیان داشت: بیمار پس از خروج توده، در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفت و هم اکنون با حال عمومی خوب و شرایط مساعد از بیمارستان ترخیص شد.

دکتر محبوبه نصراللهی با اشاره به افزایش توده های شکمی در هرمزگان به ویژه در شهرستان میناب، گفت: از بانوان خواستاریم تا آزمایش های لازم را به صورت دوره ای انجام دهند و در صورت هرگونه درد شکمی در اسرع وقت به پزشک مراجعه و تحت درمان قرار گیرند.

وی تاکید کرد: زمان در تشخیص و درمان بیماری ها بسیار حائز اهمیت است و چه بسا در خصوص این زن جوان در صورت مراجعه و تخشخص زودهنگام، از خارج کردن رحمش جلوگیری می شد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب لیبرال دموکرات انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیمارانی که دچار سکته قلبی در انگلیس می‌شوند باید بیش از ۲۴ ساعت معطل بمانند تا آمبولانس اورژانس سر برسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارشی که حزب لیبرال دموکرات‌ها امروز منتشر کرد، پارسال در انگلیس، اهداف خدمات آمبولانس، در همه سازمان‌های بهداشت و درمان این کشور، محقق نشد. براساس این گزارش، هدف وزارت بهداشت و درمان انگلیس این است که در موارد حاد، از جمله سکته‌های مغزی یا قلبی، آمبولانس‌ها در مدت ۱۸ دقیقه سر بالین بیمار برسند که تقریب در همه مناطق، پارسال چنین نشد.
در گزارش حزب لیبرال دموکرات‌های انگلیس آمده است مثلا در دو مورد در مناطق وارینگتون (Warrington) و استافوردشایر (Staffordshire) افرادی که خونریزی داشتند، بیش از ۲۵ ساعت منتظر آمبولانس ماندند.
ایندیپندنت نوشت جولیان هارتلی (Julian Hartley)، میدر عامل تامین خدمات در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید با توجه به کمبود نیروی انسانی، کاهش امکانات، همراه با افزایش درخواست ها، دولت انگلیس باید فورا بودجه بهداشت و درمان را افزایش دهد. وی افزوده در حالی که تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی هیچ گاه تا این اندازه فراوان نبوده است، مدیران بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها تلاش می‌کنند تا تاخیر‌ها را کم کنند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه گذشته یک شرکت خصوصی که اخیرا در منطقه شرق انگلیس فعالیت می‌کند، برای اعزام آمبولانس، از هر بیمار ۹۹ پوند می‌گیرد. این روزنامه نوشت پارسال ۳۴ هزار بیمار در درون آمبولانس‌ها در بیرون از بیمارستان‌های انگلیس منتظر ماندند تا در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شوند و آسیب دیدند.
بر اساس گزارش ماه پیش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، هفت میلیون بیمار در این کشور در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی انگلیس اند.

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد