Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کودک رها شده در غرب تهران توسط ماموران نیروی انتظامی، به بهزیستی تحویل داده شد. تاریخ انتشار: 09:52 - 20 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۳۹۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته، حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش یک طفل در کنار مسجدی در خیابان فرحزادی به سرعت واحد گشت کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به محل اعلام خبر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با حضو در محل، با نوزاد پسری حدوداً پنج ماهه روبه‌رو شدند که داخل کالسکه قرار داشت، شیرخشک کنار این طفل گذاشته و و رها شده بود.

سرهنگ ضرغام آذین؛ رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با اعلام این خبر گفت: این طفل پس از انتقال به کلانتری تحویل عوامل بهزیستی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس بهزیستی کودک کودک رها شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن تبیین برنامه زمان بندی و هدف گذاری شده مناطق ۲۲ گانه پیشبرد اهداف این برنامه را بر مبنای تقویت روحیه همدلی و هم افزایی همکاران در مناطق ۲۲ گانه خواند و افزود؛ گزارش اقدامات صورت گرفته پس از تفویض اختیار برخی قرارداد‌های مالی توسط نواحی جهت بررسی میزان تحقق اهداف این موضوع و همچنین بررسی صورت وضعیت‌های صادر شده توسط نواحی با نظارت مستقیم شهردار ناحیه و تعداد قرارداد‌های منعقد شده با سقف تخصیص یافته برای این موضوع از مهم‌ترین موضوعات در حال پیگیری در سال ۱۴۰۳ می‌باشد. 

عباس شعبانی ضمن تأکید بر اطلاع رسانی به نحو شایسته اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء وضعیت خدمت رسانی در شهر تهران افزود؛ رصد مداوم طرح بازدید‌های ۳۶۰ درجه در مناطق و طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت و طرح الگوی خدمت مختص هر منطقه در حال انجام است که با بهره گیری از ظرفیت‌های نوین اطلاع رسانی برای پیگیری اقدامات صورت گرفته در خصوص هریک از این طرح‌ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ برنامه نظارت‌های میدانی و ستادی با یک رویکرد متفاوت همراه است از تشویق برترین عملکرد‌ها بر مبنای نتایج و مستندات جلسات میدانی و ستادی مناطق خبر داد.

در ادامه این نشست سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق ضمن بررسی و تشریح عملکرد مناطق ۲۲ گانه در انجام و پیگیری مصوبات مربوط به جلسات نظارت میدانی و ستادی هر منطقه گزارش مربوط به اقدامات عملکردی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و میزان تحقق قرار داد‌های انعقاد شده توسط شهرداران نواحی هر منطقه وگزارش بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اقدام و ارزیابی میزان عملکرد در حوزه طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران، بازدید‌های ۳۶۰ درجه و الگوی خدمت را به تفکیک هر منطقه ارائه و رصد و پیگیری مداوم این موضوعات در سال ۱۴۰۳ را مهم‌ترین برنامه این معاونت در مناطق ۲۲ گانه خواند.

مهدی شریفیان مدیر کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امورمناطق در ادامه ضمن بررسی تحقق برنامه‌ها و انجام به موقع پروژه‌های هدف گذاری شده در مناطق به ارائه گزارشی از عملکرد مناطق به تفکیک هر منطقه و تحلیل نقاط ضعف و قوت مناطق بویژه در حوزه برنامه ریزی میزان تحقق اهداف و تکمیل پروژه ها‌ی در حال انجام در مناطق ۲۲ گانه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم