Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:17:34 GMT

مانه: هدف ما قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۳۰۷۰

مانه: هدف ما قهرمانی است

ستاره تیم ملی فوتبال سنگال تاکید کرد که تیمش تنها به قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا فکر می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۲۴، تیم ملی فوتبال سنگال یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا است.
سنگال که سادیو مانه را در اختیار دارد در یک چهارم نهایی توانست با یک گل بنین را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مانه بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم در این بازی حساس به پیروزی برسیم. همه ما بازیکنان سنگال به خوبی می‌دانیم که برای قهرمانی به میدان می‌رویم. تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم.
او ادامه داد: بازی بعدی سخت‌تر خواهد بود اما هدف ما مشخص است. بازی برابر بنین هم آسان نبود اما بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند و شایسته پیروزی بودیم.
تیم ملی فوتبال سنگال در نیمه نهایی به مصاف برنده تونس و مداگاسکار خواهد رفت که این دیدار امشب برگزار می‌شود.
سنگال تا الان قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را در کارنامه ندارد و بسیار امیدوار است که با سادیو مانه قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آورد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سادیو مانه تیم ملی فوتبال سنگال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که پیش از این به عنوان بازیکنی سر به زیر و بی حاشیه شناخته می‌شد، این فصل در تقابل کامل و جدی با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قرار داشته و حالا بعد از پایان بازی با سرخپوشان نیز این دوئل را ادامه می‌دهد.

بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه طولانی در میکسدزون، این بار او آتش درگیری خود را با یک پست در صفحه شخصی خود شعله‌ور کرد و واکنش هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دستهای ناپاک" او در میکسدزون نیز گفت که سپاهان باید در دو فصل اخیر قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد.

با این حال قسمت جنجالی کپشن پست بازیکن چپ‌پای سپاهان در ادامه و جایی است که می‌نویسد: "تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان."

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سپاهان در این بازی با نمایش فشرده به دنبال کسب یک امتیاز بود و حالا امید نورافکن نیز نوشته که از ناکامی پرسپولیس خوشحال شده است.

سپاهان در صورت کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و باتوجه به توقف استقلال، فرصت این را داشت که به صدر جدول برسد و فاصله خود را با استقلال کمتر کند اما این فرصت طلایی برای شاگردان مورایس فعلا از دست رفته است.

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شکسته شدن یک سد در آفریقا جان ۴۲ نفر را گرفت | ویدئو