Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور پرچم مطهر امام رضا (ع) در شهر ها و مناطق مختلف در ترویج فرهنگ کرامت و فرهنگ رضوی موثر خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین؛  حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان در  مراسم استقبال از کاروان خادمان رضوی که با در دست داشتن پرچم متبرک به حرم امام رضا (ع) به همدان سفر کرده اند  با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها احیا نام اهل بیت در جامعه و در بین مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: این پرچم مقدس نمادی است که انتصاب ما را به حضرت رضا (ع) نشان می دهد و با حضور این پرچم فضای ملکوتی حرم مطهر در جامعه منتشر خواهد شد.

وی با بیان این که یک ارتباط و تعلق خاطری در بین مردم نسبت به امام رضا (ع) وجود دارد، اظهار داشت: حضور پرچم مطهر امام رضا (ع) در شهر ها و مناطق مختلف در ترویج فرهنگ کرامت و فرهنگ رضوی موثر خواهد بود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: از آنجایی که در شرایط فعلی امکان حضور بسیاری از مردم در مشهد مقدس وجود ندارد لذا این حرکت با ایجاد فضای روحانی در کشور حرکت بسیار خوبی می باشد.

وی با اشاره به ثواب زیارت حرم امام رضا (ع) بیان داشت: موضوع مهم در زیارت ها ارتباط قلبی زائر است و این پرچم می تواند آن ارتباط قلبی مورد نیاز را در بین مردم ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در پایان یادآور شد: مردم همدان با استقبال گرم خود از پرچم مقدس رضوی همانند همیشه ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) نشان خواهند داد و حال و هوای استان را رضوی خواهند کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زیر سایه خورشید همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه