Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در همایش فرمانداران که صبح امروز در محل وزارت کشور آغاز شد، گفت: جایی که ما نشستیم جایگاهی است که برای آن زحمات زیادی کشیده شده است. ما به واسطه این جایگاه در برابر مردم متعهد هستیم.

وزیر کشور ادامه داد: هماهنگ کردن قوانین و مقررات در انتخابات کار بسیار سختی است، و اگر نباشد حتما دچار اشکال می‌شویم، اما خوشبختانه انتخابات ما تاکنون با هدف گزاری‌های قانونی همراه بوده است و دارای نتایج خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از نظر بنده نقش اصلی، مهم و موثر در وزارت کشور را فرمانداران به عهده دارند. اگر چه استانداران سمت بالاتری دارند، اما به دلیل اینکه فرمانداران بی واسطه با مردم در ارتباط هستند و در مقام اجرا، نقش اصلی را دارند مهم‌تر هستند.

وزیر کشور تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری هم از نحوه اجرا انتخابات و حضور مردم تشکر کرده اند و باید بدانیم که امنیت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تمامی مسئولیت‌های ما در وزارت کشور از جمله انتخابات یا مدیریت بحران، با همکاری و هماهنگی دیگر نهاد هاست.

وی ادامه داد: وقتی وزیر کشور شدم تصمیم گرفتم تمامی مدیران را از درون وزارت کشور انتخاب کنم، چرا که فردی که بیرون وزارت کشور است، هیچ آشنایی با بدنه وزارت کشور ندارد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه باید مردم را باور داشته باشیم، اظهار کرد: ما باید مردم را باور داشته باشیم زیرا این حکومت و انقلاب دستاورد تلاش‌های مردم است و وظایف ما کاملا دینی و اعتقادی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این شش سال رویه ما وحدت و هماهنگی بوده و در طی این شش سال ضرر نکردیم.

وی ادامه داد: در موضوع سیل رهبری فرمودند ما هیچ گلایه‌ای از هیچ ارگانی نداریم. واقعا هم همین گونه بود، همه پای کار آمدند. در انتخابات هم مشکلی نداریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزیر کشور انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد