Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی نوشهر شامل ساختمان جدید در حال احداث اورژانس، ایزوله، رادیولوژی و اورژانس بازدید و ضمن گفتگو با کادر پزشکی و پرستاری، از بیماران این بیمارستان نیز عیادت کرد. تاریخ انتشار: 11:10 - 20 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۴۱۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سعید نمکی در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: چندین پروژه عمرانی در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از قبل آغاز شده که برای تکمیل آن‌ها نیاز به کمک و مساعدت است به عنوان نمونه، پروژه در حال ساخت اورژانس جدید برای تکمیل، نیازمند منابع و بخش ایزوله برای راه اندازی، نیازمند تجهیزات است که در اسرع وقت کمک می‌کنیم تا امسال به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت یکی از مشکلات این بیمارستان را بخش دیالیز عنوان کرد و گفت: مردم از نظر خدمات دیالیز دچار مشکل هستند، چون شیفت‌های دیالیز به دلیل مشکلات فیزیکی و منابع، کمتر از نیاز مردم است البته برای حل مشکلات بیماران کلیوی کشور دو مسیر را در پیش گرفته ایم یکی اینکه روند بیماری زایی و فشارخون به عنوان یکی از عوامل بیماری‌های غیرواگیر را کند کنیم و راه دیگری که کوتاه مدت است، بهبود و گسترش فضای فیزیکی و افزایش دستگاه‌ها و ماشین‌های دیالیز است.

وی با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در کشور و اثرات آن در کاهش تعداد بیماران دیالیزی، گفت: خوشبختانه همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این طرح عملکرد بسیار خوبی داشتند و جزو سه دانشگاه برتر کشور بودند.

گفتنی است، پروژه ساختمان جدید اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در دو طبقه با کاربری اورژانس و همچنین سی سی یو در حال ساخت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر بهداشت سعید نمکی بیمارستان نوشهر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما با حضور معاون وزیر بهداشت ، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودرمانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.

در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی افتتاح شد.

برخی از این طرح ها با مشارکت خیران تکمیل شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.

به گفته دکتر سعید کریمی بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود. 

معاون وزیر بهداشت این را هم گفت در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده بلکه ۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد