Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@16:45:32 GMT

ظریف: می خواهند ایجاد تنش کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۴۱۶۸

وزیر امور خارجه گفت: ظاهرا نفتکش بریتانیایی عبور کرده، آنچه خودشان مطرح کردند و ادعاهایی مطرح می شود که ایجاد تنش کنند ولی این ادعاها هیچ ارزشی ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاسیه همایش فرمانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران گفت: ظاهرا نفتکش بریتانیایی عبور کرده، آنچه خودشان مطرح کردند و ادعاهایی مطرح می شود که ایجاد تنش کنند ولی این ادعاها هیچ ارزشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا الان این ادعاها را زیاد تکرار کرده اند. البته این را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رد کرد اما این حرفها معمولا برای پوشاندن نقاط ضعف آنها مطرح می شود.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوال دیگری درباره سفرش به سازمان ملل نیز گفت: هنوز ویزای من نیامده این سفر برای شرکت در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل است البته در کنارش با مجانع فکری رسانه ها برنامه خواهم داشت و بعد از آن به کاراکاس برای شرکت در نشست عدم تعهد و همچنین سفری دوجانبه خواهم رفت و به دو کشور دیگر آمریکای لاتین هم سفر می کنم.

ظریف درباره اینکه آیا ایران چراغ سبزی به آمریکا برای حضور در مذاکرات داده است؟ تصریح کرد: ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکردیم، آمریکا تا اسفندماه 96 در جلسات کمیسیون مشترک 1+5 حضور می‌یافت و داخل مذاکره بود خودشان تصمیم گرفتند میز مذاکره را ترک کنند حالا یک ادعای دروغی می کنند برای فریب که ما آماده مذاکره هستیم. اگر آماده مذاکره هستند مذاکره با تروریسم جور در نمی آید خودشان هم با تروریستها مذاکره نمی کنند و ما هم با کسانی که علیه مردم ما دست به تروریسم اقتصادی زدند مذاکره نمی کنیم باید این را متوقف کنند.

  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ظریف نفتکش نیویورک سازمان ملل بریتانیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران