Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:25:39 GMT

هزار و ۷۰ متر از املاک آموزش و پرورش فاقد سند است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۴۳۷۷

هزار و ۷۰ متر از املاک آموزش و پرورش فاقد سند است

به گزارش خبرنگار مهر، علی عسکری صبح پنج شنبه در جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و معاونان و نمایندگان دولت به خراسان جنوبی بیان کرد: وزارت باید برای تحقق منویات رهبری و سند تحول آموزش و پرورش ابزاری مانند اعتبار و اختیار را مبنای نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان‌ها در اولویت قرار دارد، افزود: در حال حاضر مجموع املاک مدارس خراسان جنوبی دو هزار و ۲۱۸ متر را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هزار و ۷۰ متر از املاک آموزش و پرورش در کشور فاقد سند هستند، افزود: همچنین ۴۰۵ متر از املاک دارای دفترچه هستند.

وی بیان کرد: اگر بودجه و اعتبارات در اختیار باشد برای سند دار کردن املاک و ایجاد درآمد پایدار از آن‌ها تمرکز خاصی خواهیم داشت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: نمایندگان خراسان جنوبی افراد منسجم بوده که این امر در پیشرفت استان و رفع نابسامانی‌ها به خصوص در امر آموزش و پرورش کمک شایسته ای می‌کند.

کد خبر 4663943

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عسکری وزارت آموزش و پرورش بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا