Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@15:43:54 GMT

افشای همکاری بن سلمان در فراری دادن همسر حاکم دبی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۵۵۳۹

افشای همکاری بن سلمان در فراری دادن همسر حاکم دبی

خبرگزاری ایسنا: یک منبع دبپلماتیک به نقل از این شاهزاده سعودی به روزنامه الاخبار گفت، روند فرار هیا بنت الحسین، شاهدخت اردنی و خواهر ناتنی عبدالله دوم، پادشاه این کشور و همسر محمد بن راشد، حاکم امارت دبی به کمک محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و با هماهنگی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و پادشاه اردن در میان اختلافات مستمر میان حاکم دبی و ابوظبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاهزاده سعودی گفت، او از سفر هیا و فرزندانش، دادخواست وی برای طلاق از بن راشد و درخواست پناهندگی به آلمان مطلع است.

شاهزاده سعودی در خصوص جزئیات این مساله می‌گوید، پس از اینکه بن زاید با عبدالله دوم روند فرار هیا را هماهنگ کرد، تیم ویژه عملیات بن سلمان، روند فرار را اجرایی کرد.

منبع دیپلماتیک مذکور گفت، عبدالله دوم مدتی پیش به امارات سفر کرد و یک نشست چند ساعته با بن زاید داشت. وی افزود، آن روز عدم دیدار پادشاه اردن با محمد بن راشد، همسر خواهرش شک و تردید و سوالات بسیاری را برانگیخت.

طبق این روایت، بن زاید نیز در فرار نافرجام لطیفه، دختر بن راشد دست داشته است، چرا که منابع به نقل از شاهزاده سعودی می‌گویند، مشکل بن زاید تنها به بن راشد محدود نمی‌شود، زیرا او با دیگر حاکمان شیخ‌نشین نیز اختلافات جدی دارد و سناریو‌های متعددی علیه آن‌ها طراحی می‌کند و این مساله موجب شده است برخی از حاکمان برای باقی ماندن در قدرت به شکل فرمالیته تسلیم وی شوند. اما محمد بن راشد در برابر خواسته‌های ناتمام بن زاید ایستاده و به همین دلیل چنین مشکلاتی گریبانگیرش شده است.

شاهزاده سعودی دلایل اختلافات میان بن زاید و حاکمان شش شیخ‌نشین دیگر را برمی‌شمرد که مهم‌ترین آن‌ها امور مالی داخلی، جنگ یمن، همپیمانی کامل بن زاید با ولیعهد عربستان، خط مشی نادرست بن زاید در قبال همسایگانش به ویژه قطر، عمان و حتی ایران هستند، اما این حاکمان همچون محمد بن راشد جرات مقابله با بن زاید را ندارند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: همسر حاکم دبی بن سلمان فرار همسر حاکم دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

یک وب‌سایت فرانسوی به نام شاپ سیستم، تصاویر قالب‌های سری آیفون ۱۶ را فاش کرده که در آن چیدمان عمودی دوربین‌ها را به تأیید رسانده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت مک‌روموس، ️سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. این سیستم به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.

در شکل ظاهری نیز آیفون ۱۶ با سری ۱۵ تفاوت‌هایی دارد که در عکس مشاهده می‌فرمایید.

شهریورماه، زمان رویداد اپل و معرفی این سری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • در زمانه ای که حکومت حاکمان به نام دین بود، امام صادق (ع) چه کردند؟
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد