Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار گزارش داد که فرار «هیا بنت الحسین» همسر حاکم دبی با حمایت «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و هماهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و «ملک عبدالله» پادشاه اردن صورت گرفت.

الاخبار همچنین به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشت هیا بنت الحسین ضمن ارائه دادخواست طلاق از حاکم دبی درخواست پناهندگی خود را به دولت آلمان ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است محمد بن زاید با ملک عبدالله هماهنگی های لازم را درخصوص فرار هیا بنت الحسین از دبی انجام دادند و گروه ویژه ای که مسئولیت فراری دادن همسر حاکم دبی را بر عهده داشت توسط شخص محمد بن سلمان رهبری می شد.

این منبع تاکید کرد که اخیراً پادشاه اردن به امارات سفر کرده و نشست چند ساعته ای را با بن زاید داشته است اما عدم دیدار وی با خواهر ناتنی اش (همسر حاکم دبی) در آن زمان شک و شبهه های زیادی را برانگیخت.

بر اساس این گزارش، ولیعهد ابوظبی در تلاش ناکام لطیفه دختر محمد بن راشد برای فرار از دبی نیز دست داشته و وی را حمایت می کرده است.

در گزارش روزنامه الاخبار آمده است که بن زاید تنها با محمد بن راشد مشکل ندارد بلکه اختلافات گسترده ای با دیگر حاکمان امارات دارد که آنها با وی تسامح می‌کنند اما مقاومت حاکم دبی در برابر مطالبات بن زاید دلیل اصلی دردسرهایی است که از سوی وی متوجه حاکم دبی است.

روزنامه الاخبار به نقل از شاهزاده سعودی نوشت: دلایل اصلی اختلافات محمد بن راشد با دیگر حاکمان امارات در امور اقتصادی داخلی، مسائل مربوط به جنگ یمن، ائتلاف کامل محمد بن راشد با عربستان و رویکرد خصمانه محمد بن راشد درقبال کشورهای همجوار از جمله ایران، عمان و قطر، خلاصه می‌شود اما دیگر حاکمان امارات سعی ندارند همچون حاکم دبی با محمد بن زاید در مواجهه باشند.

کد خبر 4663789

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی امارات متحده عربی محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد