Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:30:08 GMT

نبستن کمر بند ایمنی جان ۲ تن را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۵۷۲۹

نبستن کمر بند ایمنی جان ۲ تن را گرفت

رئیس پلیس راه استان همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: راننده یک دستگاه وانت پیکان در نزدیکی منطقه سنگستان با توجه به اینکه کمتر از ۱۰۰ متر از دست اندازهای وسط جاده فاصله گرفته و سرعت کمی داشت، به علت بی توجهی به جلو خودرو را از مسیر اصلی منحرف و واژگون کرد.

سرهنک رضا عزیزی افزود: راننده این خودرو به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و در ادامه وانت پیکان نیز بر روی او سقوط می کند که راننده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین چهارشنبه شب یک دستگاه سواری پراید از جاده غارعلیصدر نزدیکی روستای «جزوان» واژگون شد که در این سانحه نیز راننده به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از وسیله نقلیه پرتاب شده و به علت برخورد سر با سطح جاده به شدت زخمی شده و جان باخت.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: با وجود تذکر و توصیه به رانندگان برای استفاده از کمربند ایمنی و جریمه افراد متخلف اما همچنان افراد نسبت به بستن کمربند کوتاهی می کنند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: در خوشبینانه ترین حالت رانندگان با نزدیک شدن به پاسگاه پلیس راه و گشت های پلیس، برای فرار از جریمه اقدام به بستن کمربند ایمنی کرده و با دور شدن از ماموران دوباره کمربند ایمنی را باز می کنند.

وی تاکید کرد: توصیه ها و تذکرهای پلیس برای حفظ جان افراد است و در صورت بی توجهی به این هشدارهای دلسوزانه، هنگام بروز سانحه رانندگی خانواده ها داغدار و سیاه پوش می شوند.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه واژگونی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به المپیک خنثی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

به نقل از تسنیم بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899456

دیگر خبرها

  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود