Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صداوسیما طی اطلاعیه‌ای درباره شرایط و ضوابط اختصاصی و عمومی برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه توضیح داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صدا وسیما شرایط و ضوابط اختصاصی خود را برای پذیرش داوطلبان آزمون تحصیلات تکمیلی سال 98 اعلام کرد که به شرح زیر است: 

شرایط عمومی (دوره‌های روزانه و نوبت دوم)
۱- اعتقاد به دین مبین اسلام و التزام به احکام
۲- اعتقاد و التزام عملی به اصل ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
۳- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۴- نداشتن سوءپیشینه به تشخیص مراجع ذی صلاح
۵- پایبندی و رعایت کامل مقررات، آیین‌نامه‌هاوضوابط دانشگاه
۶- موفقیت در مصاحبه حضوری (تخصصی و صلاحیت عمومی)
پذیرش نهایی از بین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و پس از احراز شرایط لازم به ترتیب اولویت صورت می‌گیرد و دانشگاه در رد یا قبول داوطلبان مخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۷- دانشجویان علاوه بر دروس مصوب، ملزم به گذراندن دوره‌ها و دروس خاص ارائه شده از سوی دانشگاه خواهند بود
۸- داشتن شرایط عمومی و سایر ضوابط کلی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام (دفترچه شماره ۱)    شرایط اختصاصی (دوره‌های روزانه)
۱- داشتن حداکثر ۳۰ سال سن (با احتساب دوران خدمت نظام وظیفه).
۲- عدم استخدام و تعهد خدمت به هیچیک از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی به هر نحوی (رسمی، پیمانی قراردادی و...)
۳- با توجه به امکان استخدام فارغ التحصیلان واجد امتیاز علمی، توانمندی حرفه‌ای و صلاحیت عمومی و اخلاقی در سازمان صدا و سیماارائه سند تعهد محضری در شروع به تحصیل برای کلیه دانشجویان دوره‌های روزانه ضرورت دارد.   بر اساس این تعهد، فارغ التحصیلان در صورت معرفی دانشگاه و نیاز سازمان صدا و سیما و احراز شرایط استخدامی (مطابق ضوابط دانشگاه و سازمان) می‌بایست در مراکزی که سازمان تعیین می‌کند، به میزان دو برابر مدت تحصیل مشغول به خدمت شوند.   در صورت موافقت سازمان صدا و سیما با انجام تعهد خدمت از فارغ‌التحصیلان مشمول خدمت وظیفه برابر ضوابط به صورت امریه استفاده خواهند کرد.
۴- دانشجویانی که در طول تحصیل از ادامه تحصیل در دانشگاه صدا و سیما باز بمانند (انتقالی، انصراف و اخراج)، ملزم به پرداخت کلیه هزینه‌های تحصیلی هستند.
۵- ادامه تحصیل فارغ التحصیلان متعهد به خدمت در سازمان در مقاطع بالاتر وفق مقررات سازمان صدا و سیما در رشته‌های تحصیلی مصوب بلامانع خواهد بود.
۶- دانشجویان دوره‌های روزانه، ضمن بهره‌مندی از کمک هزینه تحصیلی (بصورت وام) در طول تحصیل، امکانات رفاهی و خوابگاه (به غیر از ساکنین استان تهران و البرز)، از مزایای صندوق رفاه دانشجویان (مطابق آیین نامه وزارت علوم) نیز می‌توانند استفاده کنند.   شرایط و ضوابط اختصاصی فوق الذکر صرفاً مربوط به دوره روزانه بوده و داوطلبان دوره نوبت دوم (شبانه) ضمن داشتن شرایط عمومی، برابر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو مربوط به دوره نوبت دوم (شبانه) رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (پرداخت شهریه، عدم ارائه امکانات رفاهی و ...) مندرج در همین دفترچه راهنما پذیرش خواهند شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، دو هفته بعد از آغاز خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که در این مدت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو دستگیر شده اند.
تجمع‌های ضدصهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف امریکا از جله لس آنجلس، ویسکانسین و فوردهام نیویورک ادامه یافته و پلیس شماری از آنان را بازداشت کرده است.
همزمان در سازمان ملل جامعه جهانی از آمریکا دراین باره که چرا مانع عضویت فلسطین در سازمان ملل می‌شود، توضیح خواست.

 

 

اظهارات:
۱- دانشجوی معترض آمریکایی
۲- دانشجوی معترض آمریکایی
۳- امیرسعید ایروانی - نماینده دائم ایران در سازمان ملل

دیگر خبرها

  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز