Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@15:56:49 GMT

شکسته شدن رکورد فروش 10 میلیون گوشی در چین

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۶۶۸۵

شکسته شدن رکورد فروش 10 میلیون گوشی در چین

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، « Redmi Note 7 » دارای ابعاد 7 159.2 x 75.2 x 8.1 میلی متر و ضخامت آن 0.8 میلی متر است. در صفحه نمایش آن از تکنولوژی «Gorilla Glass 5» استفاده شده که باعث افزایش 4 برابری مقاومت آن در برابر سقوط به زمین یا ضربات سخت می شود.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن 230*1080 پیکسل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه « Redmi Note 7» قدرت پردازنده آن است در این مدل از پردازنده قدرتمند «Snapdragon 660» استفاده شده است. « Redmi Note 7» از 6 گیگابایت رم پشتیبانی می کند و دارای حافظه دخلی 32 تا 64 گیگابایتی است. اگر حافظه داخلی کافی نباشد، حافظه را می توان با یک کارت microSD ارتقا داد.

باتری این مدل 4000 میلی آمپر است و در آن از رابط کاربری « MIUI 10» که از آخرین بروزرسانی های اندروید 9 است استفاده شده است. با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع « Charge 4.0»، با استفاده از شارژر 10 واتی می توان در زمان 2 ساعت و 5 دقیقه باتری را به طور کامل شارژ کرد.

مهمترین مولفه این گوشی دوربین 48 مگا پیکسلی آن است. با دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی کمکی آن، Redmi Note 7 رقبا را به چالش می کشد. دوربین جلویی آن نیز 13 مگاپیکسل است.

بیش از 10 میلیون دلار

این دستگاه پس از گذشت 129 روز از آغاز فروش، با بیش 10 میلیون نسخه فروش، رقبای خود را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/

289 / 159 شیائومی Gorilla Glass 5 Redmi Snapdragon

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری itel T11 Pro از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت itel که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی صوتی است، به تازگی هندزفری T11 Pro TWS را در هند معرفی کرده است، این محصول دارای ویژگی‌های مناسبی است؛ برای نمونه، با یک بار شارژ کامل تا ۴۳ ساعت پخش را ارائه می‌کند، طراحی شیکی دارد و از درایورهای ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد.

هندزفری itel T11 Pro دارای باس خروجی قدرتمند است، از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد و از اتصال بلوتوث ۵.۳ نیز پشتیبانی می‌کند، برد اتصال بلوتوث تا ۱۰ متر است؛ هر کدام از هندزفری‌ها دارای باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است، کیس شارژ آن نیز دارای باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، هندزفری‌ها را می‌توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا دو ساعت پخش را ارائه می‌دهد.

هندزفری itel T11 Pro گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است، قیمت آن نیز تقریباً ۱۶ دلار ارزیابی شده است و در دو رنگ آبی و سبز عرضه می‏‌شود، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول در بازارهای جهانی در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 748274

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم