Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: بهار امسال ۹ قزوینی براثر غرق شدگی در کانال ها و دریاچه های مصنوعی جان خود را از دست دادند. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، بهزاد ولیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین گفت: متاسفانه هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور شهروندان در کنار نهرها و کانال های آب و مناطق شنا ممنوع هستیم که همین مسئله سبب می شود تا شاهد غرق شدگی های متعدد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بهار امسال نیز 9 نفر از شهروندان قزوینی بر اثر غرق شدگی در دریاچه های مصنوعی و استخر شنا جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین افزود: از این تعداد 8 نفر مرد و 1 نفر زن بودند که آمار غرق شدگان 3 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 125 درصد رشد داشته است.

ولیزاده تصریح کرد: سال گذشته نیز در استان قزوین شاهد غرق شدگی 17 نفر از شهروندان بودیم که 16 مرد و 1 زن بر اثر غرق شدگی در قزوین جان خود را از دست دادند.

وی همچنین گفت: آمار غرق شدگان سال 97 به نسبت باسال قبل در مردان نزدیک به 27 دصد کاهش و در زنان 100 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

دختر 12 ساله بویراحمدی در رود رون غرق شد؛ فوت 15 نفر به دلیل غرق‌شدگی227 نفر در 2 ماه نخست امسال بر اثر غرق‌شدگی جان باختند/ افزایش 83 درصدی تلفات20 زندگی قربانی بی احتیاطی‌ فصلی/ آمار غرق شدگان آذربایجان غربی 146 درصد افزایش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین تصریح کرد: سال 96 در استان قزوین متاسفانه 25 شهروند را به دلیل غرق شدگی از دست دادیم که 22 نفر از آنان مرد و 3 نفر زن بودند.

ولیزاده عنوان کرد: با آموزش های ارائه شده و برنامه ریزی های انجام شده در قزوین در جهت کاهش تعداد غرق شدگان در مناطق شنا ممنوع در مجموع سال گذشته به نسبت سال 96 بیش از 32 درصد کاهش در تعداد غرق شدگان را داشتیم.

وی گفت: اما تعداد غرق شدگان 3 ماه نخست امسال به نبست سال گذشته در مردان نزدیک به 100 درصد افزایش را نشان میدهد.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید

به گزارش خبرآنلاین، در اینجا چهار مورد از بهترین انیمه‌های سریالی بهار امسال را معرفی کرده‌ایم؛ سریال‌هایی که انیمه‌دوست‌ها بی‌صبرانه انتظار تماشای آن‌ها را کشیده‌اند.

۱. سرزمین شنی؛ سریال (Sand Land: The Series)

بر اساس گزارش فرادید؛ این یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های امسال است که خالق داستان آن آکیرا توریامای افسانه‌ای است. شخصیت اصلی سریال رائو است؛ کلانتری که در یک جهان برهوت پسا آخرالزمانی با کمک چند شیطان مرموز به دنبال منبع آب می‌گردد. آن‌ها می‌خواهند یک دریاچۀ گمشده را پیدا کنند و برای این منظور باید از خطرات شگفت و هولناک صحرا عبور کنند.

۲. باد شکن (Wind Breaker)

این از آن انیمه‌هایی است که علاقمندان ژانر اکشن و مبارزه‌ای نباید از دستش بدهند؛ داستان سریال دربارۀ دانش‌آموزی به اسم هاروکا است که تصمیم می‌گیرد به یک دبیرستان پر از خلافکار بپیوندد تا بتواند خودش را به شخصیتی قوی‌تر تبدیل کند.

۳. عروس دریایی نمی‌تواند شب شنا کند (Jellyfish Can't Swim in the Night)

این سریال داستان چهار دختر جوان را دنبال می‌کند؛ یک هنرمند که اعتماد به نفسش را از دست داده، یک خواننده، یک آهنگساز و یک یوتیوبر. آن‌ها با هم در قالب یک گروه هنری متحد می‌شوند تا برای خودشان راهی در دنیا پیدا کنند و بتوانند نسخۀ بهتری از خودشان را بسازند.

۴. کایجو شماره ۸ (Kaiju No. ۸)

این سریال شخصیتی به اسم کافکا را دنبال می‌کند؛ مردی که رویای حضور در نیروی دفاع ضد کایجو (ضد هیولا) را دارد. ابتدا به نظر می‌رسد که رویای او به خاطر بالا رفتن سنش از دست رفته باشد؛ اما دوباره قانون سربازگیری نیروی دفاع تغییر می‌کند و راه برای پیوستن کافکا باز می‌شود. اما در همین حین یک اتفاق تکان‌دهنده می‌افتد؛ یک کایجو به کافکا حمله می‌کند و او را به موجودی عجیب و متفاوت تبدیل می‌کند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900923

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند