Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیاده روی می تواند به بهبود جریان خون به مغز کمک و احساس بهتری در ما ایجاد کند. پژوهشگران بر این باورند که افزایش جریان خون و در نتیجه اکسیژن به سمت مغز ممکن است به پاکسازی مغز کمک کند و شکل گیری احساس خوب و یک حس سلامت کلی را موجب شود. 

  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام  می دارد: در راستای فرهنگ سازی، ترویج و توسعه ی ورزش همگانی وبا هدف داشتن جامعه ای سالم، پویا و با نشاط فزاینده برای زندگی و کار و شکل گیری احساس خوب و یک حس سلامت کلی در همشهریان عزیزمان در روز های پربرکت و پر معنای دهه ی کرامت اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری نمایندگی آستان قدس زنجان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اقدام به برگزاری  همایش پیاده روی خانوادگی با عنوان دهه کرامت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این همایش ساعت 7 صبح روز جمعه 21 تیر ماه برگزار می شود و شروع مسیر: از مقابل مسجد مقداد در مهرآرا و پایان مسیر:  موزه پارک ارم اعلام شده است. 

 این اقدام ارزشمند همچنین همراه با جوایز مادی و معنوی نفیسی همچون سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه و جوایز ارزنده ی دیگر خواهد بود  و از عموم مردم دعوت به عمل می آید با شرکت در این همایش جمعه ی خاطره انگیزی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.  

 در ادامه اعلام می دارد: هر هفته در یکی از شهرستان های استان همایش پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همایش پیاده روی شهرداری زنجان سازمان فرهنگی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود