Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@13:35:40 GMT

ارسال قبوض مشترکین تلفن ثابت به صورت پیامکی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۹۰۳۰

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر مخابرات منطقه قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت و اطمینان در پرداخت، مقرر شد که چاپ و توزیع قبوض متوقف شده و کلیه اطلاعات قبض مشترکان تلفن ثابت به صورت پیامک برای آنان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پیله فروش‌ها افزود: در این راستا کلیه هماهنگی ها با دستگاه‌ها صورت گرفته و از درگاه های مختلف اطلاع رسانی لازم به کلیه مشترکان استان انجام خواهد شد.

پیله فروش ها ادامه داد: کلیه مشترکان تلفن ثابت پس از دریافت پیامک مربوط به قبض خود می‌توانند از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۰۰ و یا سامانه #۲۰۲۰* تلفن همراه نسبت به پرداخت قبض اقدام کنند.

وی گفت: سامانه ۲ هزار آسانترین روش پرداخت قبض است و در صورت قطع تلفن با پرداخت آن، سریعاً تلفن وصل می شود.

مدیر مخابرات منطقه قزوین اظهار داشت: مشترکان علاوه بر روش های فوق می توانند شماره تلفن خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۰۰ ارسال، تا نسبت به دریافت اطلاعات قبض آنان اقدام شود.

پیله فروش ها افزود: تلاش شده است که اطلاع رسانی لازم برای توزیع نشدن قبض به مشترکان از طریق پیامک، پیام صوتی، تبلیغات محیطی، مکاتبه با کلیه دستگاه ها و مسئولان استانی انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تلفن تلفن همراه دولت الکترونیک شماره تلفن مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان

با توجه به حذف ارسال پیامک برای تراکنش‌های زیر ۳۰ هزار تومان در برخی از بانک‌ها اگر هنگام خرید اشخاصی به طور عمد و یا غیرعمد اقدام به برداشت کمتر از ۳۰ هزار تومان کنند کاربر از آن مطلع نخواهد شد و این معضل کاربران را گلایه‌مند کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ بانک‌ها چند سالی هست که برای پیامک شرط می‌گذارند که مثلا کم‌تر از ۵۰ هزار تومان و یا ۳۰ هزار تومان پیامک ارسال نمی‌شود و این دست سارقان فضای مجازی را بازتر می‌کند. لطفا پیگیری کنید.  

منبع: زهره صاحبی - شهروند خبرنگار 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!