Web Analytics Made Easy - Statcounter



امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم ایران موفق شد با غلبه بر رقبای خود عنوان قهرمانی بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ را از آن خود کرد و ملیکا میرحسینی دیگر تکواندوکار ایران نیز برنز گرفت.

به گزارش ایسنا، سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ با حضور بیش از ۶۰۰۰ ورزشکار از ۱۲۷ کشور جهان از روز ۱۲ تیرماه در "ناپل" ایتالیا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (پنجشنبه – ۲۰ تیرماه) دیدارهای اوزان ۷۴- کیلوگرم مردان و ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم تکواندوی زنان انجام شد و امیرمحمد بخشی، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی به عنوان هوگوپوشان ایرانی در این روز به رقابت پرداختند.

امیرمحمد بخشی هوگوپوش وزن ۷۴- کیلوگرم ایران در اولین دیدار موفق شد «وجتوویسز» از لهستان را در پایان راند دوم و با نتیجه ۲۵ بر یک از پیش رو بردارد.

در دومین مبارزه، نماینده اندونزی به روی شیاپ چانگ حاضر نشد تا دست بخشی به تشان فرد پیروز بالا برود. وی سپس به مصاف «جانگهون وون» از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه قاطع ۲۰ بر ۹ پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز برابر جولیو فریرا از پرتغال ۹ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

بخشی در فینال نیز مقابل «ویکتور آسپ» نروژی ۱۰ بر ۳ به برتری رسید و سومین طلای تکواندوی ایران در این مسابقات و پنجمین طلای کاروان ایران را بر گردن آویخت.

اما در بخش زنان ملیکا میرحسینی نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم نیز در این روز موفق به کسب مدال برنز شد.

میرحسینی ابتدا با نتیجه ۷ بر ۶ از سد مارینه از اتریش گذشت و در ادامه مقابل سسیلیا کاسترو از اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شد.

میرحسینی در دیدار یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه ۱۴ بر ۵ از سد تینگ هسیا از چین تایپه گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر دوهی یون از کره جنوبی ۱۳ بر ۵ شکست خورد و به مدال برنز رسید.

در رقابت‌های وزن ۶۲- کیلوگرم، پریسا جوادی نیز پس از برتری ۱۹ بر ۱۸ مقابل فیتریانا یوسف از اندونزی، در دیدار یک‌هشتم نهایی پس از تساوی ۶-۶ مقابل یولیا توروتینا از روسیه در راند طلایی مغلوب شد تا از ادامه مسابقات کنار برود.

تاکنون آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی موفق به کسب مدال طلا در این رویداد شدند. مهران برخورداری و زهرا شیدایی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است. سرمربیگری تیم زنان نیز برعهده «مهرو کمرانی» است.

همچنین پیش از این نیز در بخش پومسه ملی‌پوشان پومسه ایران موفق به کسب ۵ مدال برنز در این رقابت‌ها شدند.

این مسابقات 2G می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغدستگیری فروشنده مجسمه های تقلبی کاپیتان نفتکش توقیف شده ایرانی بازداشت شدسنگال با توقف روند شگفتی‌سازی بنین به نیمه‌نهایی رسید/ برتری نیجریه مقابل آفریقای جنوبیقاسمی: دیپلماسی و گفت‌وگو از پایه‌های مهم سیاست خارجی ایران بوده و خواهد بودآموزش نظامی به دختران پیشمرگهکودک9ساله را در مشهد ربودند، در قم رها کردند سنای آمریکا به دنبال ممنوعیت ورود آل سعود به خاک آمریکا قلعه نویی: نمی گویم به خاطر حرف هایم مرا کجاها بردند/ خدا به ما جام نداد اما عزت داداجاره پیاده‌رو به دستفروشان؛ هر موزاییک 50 هزار تومان!عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 98.04.20 /سارقان الماس شیخ دیاباته به اردوی استقلال رسید/عکستوفان در محبوب‌ترین جزیره گردشگری یونان بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی برجا گذاشت + تصاویرسایر خبرهای داغ

آیا می دانید خروج سخت مدفوع خشک باعث ...

دیگر نگران کوتاه بودن قد خود نباشید

با کیفیت ترین نوارهای نازک،پد روزانه و ...

قسطی جهیزیه بخرید

هدیه شگفت انگیز برای کسی که دوستش دارید

مشهد،کیش با مناسب ترین قیمت

کفش و پوشاک حرفه ایی کوهنوردی

پیشنهادی ویژه برای خوش گذرانی با همسرتان

آیا شما هم دفترچه بیمه دارید ؟کلیک کنید

قرعه کشی باور نکردنی پنبه ریز !!

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

بدون پیش پرداخت لوازم خانگی بخرید

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز