Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عصر پنجشنبه همایش گوهر شاد با شعار «عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن میلاد مبارک امام رضا (ع) و فرارسیدن واقعه گوهر شاد ۱۳۱۴ در رشت برگزار شد.

در این تجمع که با استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی نیز همراه بود مینا علی نژاد «خواهر خبرنگار ضد انقلابی در رسانه‌های معاند (مسیح علی نژاد)» و بانوان فاطمی و ولایتمدار گیلانی در میدان شهدای ذهاب رشت حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مینا علی نژاد در این همایش اظهار کرد: ملت ایران همواره با روحیه انقلابی عمل جهادی را به کار گرفتند تا شاهد اوج گیری نظام پیشرو انقلاب اسلامی ایران باشند.

وی تاکید کرد: امروز محصول تلاش ۴۰ ساله انقلاب در برابر چشمان همه جهانیان بوده و ایران کشوری مستقل، آزاد، با عزت، غیور و پیشرفته است.

در ادامه این مراسم با عبور پرچم رضوی توسط خدام بارگاه ملکوتی امام هشتم در بین بانوان حاضر در این مراسم گردانده شد و به قید قرعه نیز ۸ نفر از حاضران برنده سفر به مشهد مقدس شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حرم رضوی رشت حجاب وعفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب

دریافت 271 MB کد خبر 6092403

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است