Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مصوبات سفر پیش رو رییس جمهوری در تزریق اعتباری نسبت به سفر قبل ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فاروج،‌ "ولی الله حیاتی" عصر امروز پنج شنبه در نشست با شوراها و دهیاران شهرستان فاروج بیان داشت: استان در حوزه های زیر ساختی به شدت آسیب پذیر است و سفر هیئت دولت به خراسان شمالی می تواند بخشی از نداشته های استان را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی افزود: در سفر قبلی 26 طرح مصوب شد که از این تعداد 13 مصوبه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد،  سه مصوبه بین 20 تا 60 درصد پیشرفت و یک طرح هم با کمتر از 20 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

 

وی بااشاره به اینکه مصوبات سفر پیش رو در تزریق اعتباری نسبت به سفر قبل 150 درصد رشد داشته است، گفت: از هفت وعده رئیس جمهوری در سفر قبلی پنج وعده عملیاتی شده و یکی در دست اجرا است و فقط یکی هنوز عملیاتی نشده است.

 

وی افزود: نگاه منصفانه به  مصوبات دور قبل سفر هیئت دولت حکایت دارد، که مصوبات اجرا شده مطلوب بوده است.

 

حیاتی با بیان اینکه نگاه ما این است که استان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد گفت: آنچه نظام ارائه می دهد در مقابل عظمت و جانفشانی های مردم قطعا ناچیز است اما واقعیت، وجود تفکر خدمت رسانی مسئولان است.

 

وی با اشاره به شرایط کشور افزود: در این سفر وظیفه بزرگی برعهده ماست و همه باید با غیرت انقلابی به این سفر نگاه کنیم.

 

سفر رییس جمهوری قرار است ۲۳ تیر به خراسان شمالی انجام شود.

 

 

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت آذربایجان غربی کانون های مساجد رئیس قوه قضاییه هفته عفاف و حجاب روزنامه اردبیل دهه کرامت در فارس سفر هیات دولت شهرستان فاروج خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی