Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزایر حریف نیجریه در مرحله نیمه نهایی شد. 

طرفداری- تیم‌های الجزایر و ساحل عاج از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، در یک دیدار جذاب و تماشایی به مصاف هم رفتند. 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۱ جولای ۲۰۱۹ | ۲۰ تیر ۱۳۹۸ تورنمنت: جام ملت‌های آفریقا | مرحله یک چهارم نهایی ورزشگاه: سوئز داور: باملاک تسما ویسا (اتیوپی) ترکیب دو تیم

اتفاق ویژه

در دقیقه ۴۸ بازی، بغداد بونجاح پنالتی‌ای که خودش به دست آورده بود را با کوبیدن به دیرک افقی دروازه به هدر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرح گل‌ها

الجزایر ۱-۰ ساحل عاج؛ فغولی (۱۹): پس از این که گیدیورا جناح بازی را عوض کرد، بونجاح توپ را در جریان بازی نگه داشت تا بن‌ سباینی آن را تا خط عرضی زمین پیش ببرد و سپس با پاسی رو به بیرون آن را به سوفیان فغولی برساند؛ هافبک گالاتاسارای بدون حرکتی اضافی، با شوت پای چپ خود دروازه را گشود.

الجزایر ۱-۱ ساحل عاج؛ کوجیا (۶۲): زاها در یک ضد حمله تند و تیز توپ را به محوطه جریمه حریف رساند و سپس آن را به کوجیا پاس داد؛ مهاجم استون ویلا پس از خارج کردن مدافع حریف از جریان بازی، با شوت زمینی و پای چپ خود از درون محوطه جریمه، همه چیز را برابر کرد.

خلاصه بازی

اضافه می‌شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از پاری سن ژرمن میزبانی کرد و با نتیجه 1-0 برنده شد.

میزبان در دقیقه 37 این بازی توسط نیکلاس فولکروگ به گل رسید و در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما در گلزنی ناکام بود. یکی از بهترین فرصت‌های دورتموند در دقیقه 84 شکل گرفت.

جیدون سانچو با سرعت کم به فکر نفوذ به جلو و رسیدن به محوطه جریمه بود که متوجه شد یولیان برانت در پشت مدافع مقابلش حرکتی را آغاز کرده است.

این هافبک انگلیسی توپ را با پاس فنی از بین پاهای بازیکن رو به روی خود عبور داد تا برانت که در آستانه ورود به محوطه جریمه بود آن را دریافت کند. برانت توپ را با پای راست کنترل کرد و به سمت دروازه ضربه زد.

قبل از اینکه شوت او به سمت راست جانلوئیجی دوناروما برود که به نظر می‌رسید اصلا برای مقابله با آن آماده نیست، مارکینیوش از راه رسید و با تکل بلند توپ را با پای چپش مهار کرد تا یک گل را برای پی ای جی بخرد و تیمش را از یک شکست سنگین نجات دهد.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟