Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:29:19 GMT

رکورد خرید گران‌ترین خانه در سنگاپور شکست

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۰۲۷۸

یک میلیاردر انگلیسی با خرید یک پنت هاوس فوق لوکس، رکورد خرید گران ترین خانه سنگاپور را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از چنل نیوز سنگاپور، سنگاپور که امسال در کنار پاریس و هنگ کنگ لقب گران‌ترین شهر جهان را از آن خود کرد دارای ساختمان‌های گران قیمت بسیار زیادی است اما اکنون رکورد خرید خانه در آن شکسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز دایسون میلیاردر مشهور انگلیسی با خرید یک پنت هاوس در طبقه ۶۲ از برج ۶۴ طبقه‌ای " ولیچ رزیدنس Wallich residence " به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سنگاپور (حدود ۷۳ میلیون دلار آمریکا) رکورد خرید خانه در این کشور را شکست. این بنا بلندترین برج مسکونی در سنگاپور نیز محسوب می‌شود و دارای یکی از بهترین منظره‌ها از این کلان شهر ثروتمند و توسعه یافته آسیایی است.

دایسون در ماه ژانویه امسال اعلام کرده بود که می‌خواهد برای بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌های موجود در بازار سنگاپور که یکی از رو به رشد ترین کشورهای جهان است، دفتر کار خود را از لندن به این شهر منتقل کند. او در حوزه تولید محصولات جاروبرقی، تصفیه هوا، سشوار و فن‌های خانگی و صنعتی فعالیت دارد.

گران‌ترین پنت هاوس خریداری شده در سنگاپور یکی از ۱۸۱ واحد مسکونی و چهار پنت هاوس این برج است که داری پنج تخت خواب، استخر، جکوزی، آسانسور خودرو و بهترین مصالح ساختمانی است.

سخنگوی شرکت آقای دایسون در همین رابطه گفت: با توجه به تصمیم دایسون برای مهاجرت به سنگاپور و تمرکز بر بازار جنوب شرق آسیا، مشخص بود که وی خانه‌ای در آنجا خواهد خرید.

این میلیاردر ۷۲ ساله انگلیسی که یکی از طرفداران شاخص خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیز محسوب می‌شود قصد دارد باقی عمر خود را در سنگاپور زندگی کند. طبق قوانین جدید سرمایه گذاری در سنگاپور مالیات خرید بر مسکن اتباع خارجی به ۲۰ درصد رسیده است و وی باید مبلغ زیادی را نیز به عنوان مالیات به دولت پرداخت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رکورد خرید گران ترین خانه سنگاپور نازنین زاغری نشست شورای حکام جیسون رضائیان تب کریمه کنگو شیخ زکزاکی بانک سرمایه هیلاری کلینتون پیام دهکردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • جم رکورد فروش را شکست
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس