Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد کریم زاده، مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص) سمنان  در گفت و گو با ایکنا از سمنان، با بیان اینکه دین مبین اسلام به دنبال ایجاد مصونیت برای بانوان است اظهار کرد: حجاب محدودیت نیست بلکه عاملی برای حفظ زنان در جامعه از نگاه ناپاکان است تا این گوهر گرانقدر از هر گزندی مصون بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ضروری است که در این راستا به مناسبت هفته حجاب و عفاف سلسله نشست‌هایی با عنوان «چرا حجاب» با همکاری کانون تخصصی حجاب و عفاف در مسجد الزهرا (س) سمنان آغاز شده است.

کریم زاده با تاکید بر اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی تنها راه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است اظهار کرد: بهترین الگو برای زنان عالم استفاده از سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س) در بحث عفاف و حجاب است که بهترین منبع و سرچشمه برای الگو برداری است.

مدیر کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الزهرا (س) سمنان، با تاکید براینکه کانون تخصصی حجاب و عفاف آمادگی اعزام مربی در موضوع حجاب و عفاف به کارگروه‌ها و همایش‌ها در استان سمنان را دارد یاداور شد: رعایت نکردن حجاب و عفاف و پوشش نامناسب در جامعه سبب آسیب به بنیان خانواده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کانون تخصصی حجاب و عفاف در سمنان یاداور شد: این کانون برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه برنامه‌هایی در قالب برگزاری همایش‌ها، راه‌اندازی سایت مجموعه سخنرانی‌های حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای پژوهش حجاب و عفاف برگزار می‌کند.

به گفته کریم‌زاده؛ سلسله نشست‌های حجاب و عفاف به مدت چهار شب در مسجد الزهرا (س) سمنان ادامه دارد و سخنرانان در آن به تبیین اهمیت حجاب و عفاف و لزوم ترویج فرهنگ جامعه پرداخته و به شبهات در این خصوص پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب مانعی برای پیشرفت نیست

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مردم و طلاب حوزه‌های علمیه بندرعباس با حضور در حوزه علمیه مدرسه النبی با برپایی تجمعی از طرح نور فرماندهی انتظامی حمایت کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.
 
شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.
  
 حجت الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در این تجمع با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، گفت: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی افزود: نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، این بار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.
 
سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.
 
وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.
 
پس از سخنان سردار جاویدان، مردم ولایت‌مدار بندرعباس با شعارهای «نیروی انتظامی حمایت حمایت»، «سردار قهرمان ما تشکر تشکر» و «پلیس فداکار تشکر تشکر» از مواضع سردار و اقدامات فراجا در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) قدردانی کردند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند