Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان یورگن کلوپ در این دیدار خوش درخشیدند.

طرفداری- لیورپول در اولین دیدار پیش فصل خود در سال 2019/20 شب گذشته به مصاف ترانمر راورز، تیم سوم بندر لیورپول رفت و با نتیجه 6 به 0 در این دیدار پیروز شد.

ترکیب نیمه اول لیورپول: مینیوله، کلاین، فیلیپس، گومز، لاروسی، میلنر، چمبرلین، لالانا، کنت، ویلسون، بروستر

ترکیب نیمه دوم لیورپول: جاروس، هوور، ماتیپ، جانتسون، لویس، فابینیو، جونز، وودبرن، دانکان، گلاتزل، اوریگی

گل اول مسابقه را ناتانیل کلاین در دقیقه 6 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپی به سمت راست رسید و مدافع راست با شوتی محکم گل اول قرمزها را به ثمر رساند. در دقایق 38 و 45 رایان بروستر، پدیده جوان لیورپول دو گل دیگر برای تیمش زد تا قرمزها با برتری سه گله به رختکن بروند.

در دقیقه 53، اوریگی رو به عقب به وودبرن پاس می دهد و مهاجم جوان سانتر کوتاهی به سمت مخالف می فرستد و کرتیس جونز گل چهارم را می زند. گل پنجم در دقیقه 60 به ثمر می رسد. ماتیپ یکی از پاس های بلند معروف خود را از خط دفاع برای اوریگی می فرستد و مهاجم بلژیکی پس از پشت سر گذاشتن دروازه بان، گلزنی می کند. گل ششم را نیز دانکان در دقیقه 67 به ثمر می رساند تا قرمزها با برتری شش گله این دیدار را به پایان برسانند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم