Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خانم معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامیدر جلسه شورای اداری شهرستان شبستر با تایید این مطلب اظهار داشت : ۱۰۰ نقطه پایلوت برای احداث نیروگاه خورشیدی سی (۳۰) نیروگاه برای شهرستان شبستر اختصاص یافته است.


وی افزود:هزینه ساخت این نیروگاه‌ها هر نیروگاه با هزینه‌ای حدود ۵۰۰ میلیون تومان و تولید ۲۰ کیلو وات برق با تسهیلات ۸ درصد از منابع بانکی و مشارکت بخش خصوصی با دهیاری‌های شهرستان شبستر و در مدت یک سال اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:با اجرای این طرح  درآمد پایدار دهیاری ها، افزایش توان شبکه با راه‌اندازی این نیروگاه‌ها و پدافند غیرعامل را سبب خواهد شد.


نماینده مردم شهرستان شبستر افزود: این نیروگاه‌ها در ۳۰ روستای شهرستان شبستر اجرا خواهد شد.


وی هدف اصلی این طرح را ایجاد اشتغال جایگزین برای روستا‌های حوزه دریاچه ارومیه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

 

احداث نیروگاه برق خورشیدی در روستای شبستر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه خورشیدی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش