Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی گفت: هنوز صلاحیت سه قهرمان بزرگ کشتی احراز نشده است اما آنچه مسلم است انتخابات را تحت هر شرایطی برگزار خواهیم کرد. تاریخ انتشار: 13:12 - 21 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۵۶۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بهروز نعمتی درباره شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی گفت:  متأسفانه هنوز صلاحیت سه قهرمان بزرگ کشتی احراز نشده است و همچنان نفرات قبلی مطرح هستند اما آنچه مسلم است انتخابات را تحت هر شرایطی برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قهرمان جهان، بازی‌های آسیایی، بالاترین درجه داوری، در بین بانوان هم به همین صورت و در بین مربیان هم محمدی و بنا را برای حضور در مجمع معرفی کردیم و دوستان در معاونت قهرمانی وزارت ورزش تصمیم‌گیرنده نهایی بودند.

سرپرست فدراسیون کشتی تصریح کرد: در سه رویدادی که در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان به میدان رفتیم قهرمان شدیم و امیدواریم آزادکاران جوان ما هم که طی یکی دو روز آینده به میدان می‌روند، قهرمان شوند تیم منتخب کشتی آزاد هم در جام یاشار دوغو حضور دارد که امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند. هر کاری که لازم بود در این مدت انجام دادیم و یکی از پرترافیک‌ترین دوران کشتی را داشتیم و امیدوارم در این مدت مستأجر خوبی برای کشتی بوده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی بهروز نعمتی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد