Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین حیدری رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با اشاره به وجود ۱۶ صندوق ثابت رای گیری در  پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در شهر تهران اظهار کرد: ۱۲صندوق سیار نیز در شهر تهران وجود دارد، همچنین ۱۲ صندوق ثابت و ۱۲ صندوق سیار برای بیمارستان‌های تحت پوشش سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حیدری افزود: در شهرستانها نیز صندوق‌های سیار و ثابت برای رای گیری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری وجود دارد؛ به عنوان مثال در شهرستان شهریار یک صندوق ثابت در بیمارستان امام سجاد شهرستان شهریار، و ۲ صندوق سیار  در شهرستان ورامین، چهارصندوق ثابت و ۲ صندوق سیار رای گیری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری وجود دارد.     وی افزود: در شهرستان اسلامشهر نیز یک صندوق ثابت و یک صندوق سیار برای رای گیری این انتخابات موجود است.    حیدری تاکید کرد: وجود صندوق های سیار در کنار صندوق های ثابت، به منظور پوشش دهی کامل رای گیری در انتخابات است.   رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با اشاره به شروع رای گیری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری از هشت صبح امروز ۲۱ تیرماه گفت: این رای گیری تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز و صلاحدید اعضای هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری ، مدت زمان انتخابات تمدید می شود. بازدید از پایگاه‌های برگزاری انتخابات نظام پرستاری وی با تاکید بر این که در مسجد سلیمان هم علی رغم بروز زلزله  اخیر در این شهرستان، انتخابات نظام پرستاری در حال برگزاری است، گفت:  امروز به صورت تصادفی چند بیمارستان زیر مجموعه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی را برای بازدید از روند انتخابات نظام پرستاری انتخاب کرده ایم.   حیدری با اشاره به حضور روسای هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات در استان های مختلف کشور گفت: امید است با همکاری پرستاران، انتخابات به خوبی برگزار شود تا آنچه که پرستاران انتظار دارند، محقق شود و نتایج انتخابات تا  فردا اعلام خواهد شد.   وی در پایان با اشاره به بازدید خود از روند انتخابات نظام پرستاری در بیمارستان شریعتی و ادامه بازدید ها از روند انتخابات از سایر بیمارستان های شهر تهران گفت: دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت به عنوان نماینده وزیر بهداشت و نیز اعضای هیئت اجرایی از حوزه های دادستانی، وزارت کشور و سازمان نظام پزشکی ناظر بر روند این انتخابات هستند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است