Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد: اسرائیل به دنبال ایجاد مزارع شبعای جدید اما این بار در دریاست اما موضع لبنان ثابت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان اظهار کرد: مقاومت لبنان قدرتی بازدارنده در کنار تلاش سیاسی برای تثبیت مرزها و حقوق حاکمیت کشور در دریا و خشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سوریه همچنان پشتوانه قوی برای مقاومت بوده و است و آنچه شمال ما را هدف گرفته بازی ملت‌هاست که هدفش اشغال کشور به دلیل نقش محوری‌اش است.

رئیس پارلمان لبنان به مناسبت سالگرد جنگ ژوئیه و پیروزی لبنان تاکید کرد: امروز تاکید می‌کنیم مقاومت لبنان که در سال ۱۹۷۶ به لطف امام موسی صدر ایجاد شد اکنون نیروی بازدارنده است؛ عاملی کمک کننده به درگیری سیاسی که ما در محور تثبیت مرزها و حقوق حاکمیتی خود وارد آن شده‌ایم.

نبیه بری تاکید کرد: قدس قبله سیاسی و ملی ما بوده و هست و برخی از این قبله فاصله گرفته‌اند اما فلسطین و مساله قدس به همان اندازه که مساله فلسطینی‌هاست مساله اول اعراب است و بزرگترین تهدیدی که علیه آن وجود دارد عدم وحدت اعراب در قبال فلسطین و تبدیل شدن این درگیری به مناقشه عربی - عربی و اسلامی - اسلامی است. معامله قرن نابودی اصل زمین در برابر صلح و یک معامله تجاری است.

وی درباره وضعیت اعراب نیز گفت: متاسفانه امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم رویاهای وحدت را کنار گذاشته‌ایم و در برابر خطرات ایمان‌مان ضعیف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نبیه بری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096521

دیگر خبرها

  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا