Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش با هدف تقویت گردشگری از بیستم تیر آغاز و تا هشتم شهریور 98 ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: جشنواره تابستانی کیش، ۲۰ تیرماه با برپایی مراسم ویژه در مرکز همایش‌های بین المللی کیش و با حضور شخصیت‌های فرهنگی و چهره‌های هنری گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید ملانوروزی، دو جشنواره ملی شامل جشنواره فیلم موج و همچنین هنرهای تجسمی و اجرای صدها برنامه شاد فرهنگی و هنری را از جمله اتفاقات مهم جشنواره امسال نام برد.

هچنین در این نشست خبری، مدیر موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش اهدای جوایز روزانه در بازارها، برگزاری جنگ شبانه، اهدای جوایز در تالار شهر، برگزاری حداقل ۲ کنسرت در هفته و اهدای ۷ دستگاه خودرو ۲۰۶ در آخر هر هفته را از جوایز بزرگ این جشنواره ذکر کرد.

محسن قریب توضیح داد: برنامه استقبال از مسافرین در فرودگاه و نورافشانی، برگزاری آئین و نواهای سنتی و محلی، دهها جنگ و برنامه‌های تفریحی در بازارها و اماکن سرپوشیده از دیگر برنامه‌هایی است که در طول ۵۰ روز برگزاری جشنواره تابستانی کیش با حضور مردم و گردشگران برگزار می‌شود.

تخفیف ۵۰ در صدی هتل‌های کیش در ایام برگزاری جشنواره تابستانی

در ادامه این نشست خبری، مدیرعامل جامعه هتلداران کیش از تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های کیش در ایام جشنواره خبر داد و افزود: در تصمیم با همکاری هتلداران اجرایی می‌شود و در این زمینه نظارت دقیق صورت خواهد گرفت.

مسیح الله صفا همچنین خواستار افزایش پروازهای کیش ایر در ایام برگزاری جشنواره تابستانی و کاهش نرخ بلیط به عنوان اقدامی موثر در جذب گردشگران شد.

رحمان سادات نجفی مدیر عامل جامعه بازاریان نیز با اشاره به مشاکت این جامعه و حمایت از جشنواره تابستانی اعلام کرد: ۷ دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ توسط جامعه بازاریان برای اهدای جوایز آخر هفته و اهدای ۴۰۰ میلیون تومان از طریق هدیه کار توسط یک حامی برای اهدا به گردشگران به مناسبت جشنواره تابستانی پیش بینی شده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پژو خلیج فارس خودرو فرهنگی و هنری هنرهای تجسمی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: در این جشنواره تاکید بر غذاهای بومی محلی شهرستان و آش کمای انغوزه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران ادامه داد: غذاهای سنتی از نظر داشتن مواد مغذی، ویتامین‌ها و املاح ارزش غذایی بالایی دارد، شهرستان چناران غذاهای سنتی زیادی دارد که برخی از آن‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ هدف از برگزاری این جشن‌ها احیا سنن و آداب رسوم گذشتگان است که با شناسایی و حفظ آن‌ها می‌توان به سلامت خانواده کمک کرد.

وی با بیان این که برپایی جشنواره عاملی برای افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها است، تصریح کرد: جشنواره غذاهای سنتی، موسیقی محلی و همچنین بازدید از مزارع گیاهان دارویی با مشارکت اقامتگاه بوم‌گردی منیژگان در روستای آبگاهی در مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

طاهریان‌مقدم افزود: برنامه‌های این جشن شامل اجرای موسیقی سنتی، اجرای سرود و جشنواره غذاهای سنتی، نمایشگاه گیاهان دارویی و محصولات خانگی، دست بافته‌های زنان و دختران روستایی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران یادآور شد: آش انغوزه یکی از غذاهای سنتی این شهرستان است که بیشتر در دامنه کوه‌های هزار مسجد در بهار رشد می‌کند.

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • ویدیو/ آیین بیل‌گردانی؛ سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب