Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:20:38 GMT

تضعیف شورای نگهبان تضعیف نظام است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۵۶۳۳

تضعیف شورای نگهبان تضعیف نظام است

حجت‎الاسلام شهابی گفت: شورای نگهبان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تضعیف این نهاد در اصل تضعیف نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت‎الاسلام عین‎ الله شهابی » امروز( جمعه 21 تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آزادشهر اظهار کرد: عفاف و حجاب یک امر فطری و در دین مبین اسلام به آن تاکید زیادی شده است و دشمنان اسلام به دنبال این هستند که با شبیخون فرهنگی با برهنگی و بی‎بندباری به اسلام ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آزادشهر  ادامه داد: انقلابیون  و انقلاب در دامن مادران پاکدامن و محجبه پرورش یافتند و اگر بانوان و مادران انقلابی وجود نداشت امروز نیز انقلاب اسلامی به ثمر نمی‎رسید.

 

حجت‎الاسلام شهابی  به سالروز تاسیس شرواری نگهبان در 26 تیر اشاره کرد و افزود: در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی شورای نگهبان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تضعیف این نهاد در اصل تضعیف نظام است.

 

وی به خروج آمریکا از برجام و مذاکرات اروپایی‎ها اشاره کرد و متذکر شد: امروز آمریکا که از برجام خارج شده از برجام دفاع می‎کند و تاکید دارد که ایران در برجام باقی بماند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت عفاف و حجاب مسجد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اردبیل آذربایجان غربی حجاب و عفاف برجام امام جمعه آزادشهر خطبه نماز جمعه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند