Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:08:43 GMT

مازندران استعداهای خوبی در فوتبال و داوری دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۶۰۲۴

مازندران استعداهای خوبی در فوتبال و داوری دارد

داور بین المللی فوتبال کشور گفت: استعدادهای زیادی وجود دارند که باید با مدیریت و برنامه ریزی شکل بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فغانی در حاشیه دوره دانش‌افزایی داوری فوتبال در دانشگاه آیت الله آملی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به سطح بالای فوتبال در مازندران اظهار کرد: در فوتبال و هم داوری این استان پتانسیل بالایی دارد، اشکال خورشیدی، سید وحید کاظمی و همچنین استعدادهای خوبی در این استان می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مسئولین از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند، عنوان کرد: چند وقت اخیر کشور قطر، داورهایش را برای آموزش به مدت 20 روز به کشور تونس فرستاد، در حالی که نهایت چهار روز کلاس آموزشی در کشورمان برگزار می‌شود که آن هم با بی برنامگی روبه رو خواهد بود.


داور بین المللی فوتبال کشور افزود: استعدادهای زیادی وجود دارند که باید با مدیریت و برنامه ریزی شکل بگیرند.

وی از رمزهای موفقیت در داوری گفت: تقویت زبان، آمادگی جسمانی و  داوری را تقویت کنید و البته داوری با تجربه کسب می شود، در هر زمینه ای که هستید برای هدفتان مهارت های لازم را کسب کنید.

فغانی در پایان اظهار کرد: سبک بازی ها نسبت به گذشته تغییر کرده است، تکنیک ها پیشرفته تر شدند، کیفیت بازی ها بهتر و سرعتی تر شدند، به همین خاطر داوری نیز به همین نسبت تغییر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از فردا -پنجشنبه ۶ اردیبهشت- شهرستان اسدآباد به مدت دو روز در سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری این شهر میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال با حضور ۵۰ والیبالیست برتر از ۹ استان از جمله همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی و کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی دو روزه زیرنظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور در اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در رابطه با رشته ورزشی بستکبال دارد و به طور قطع این اردوها از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش شهرستان به ویژه در بحث رشته بسکتبال برخوردار خواهد بود.

صمدپناهی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰ کشور است، یادآور شد: بسکتبالیست‌های منتخب و برتر این اردو امروز وارد شهرستان شده‌اند و از فردا رقابت این تیم‌ها آغاز می‌شود و تا روز جمعه -هفتم اردیبهشت- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏