Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق انگلیس حاضر نشد جانشین رافائل بنیتس در نیوکاسل یونایتد شود.به گزارش بلاغ،نیوکاسل هم اکنون مربی دارد. بعد از آنکه رافائل بنیتس در پایان فصل نتوانست خودش را با فلسفه کاری مدیریت باشگاه همراه کند، از مقامش کنار رفت.

تیم بدون مربی ماند و باشگاه چند چهره را مورد توجه قرارداد.

از جمله «سام آلاردایس» که سال‌ها تجربه مربیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال 2016 برای مدتی کوتاه مربی انگلیس بود و تیم‌های مثل وست‌برومویچ، بلکپول، ناتس‌کانتی، بولتون، بلکبرن، ساندرلند، کریستال پالاس و اورتون را هدایت کرد.

مربی 64 ساله به خبرنگار تاک‌اسپورت اظهارداشت:خوشحال شدم که مورد نظر واقع شدم.اما مودبانه پاسخ منفی دادم.

وی افزود:با مایک اشلی، مدیر باشگاه هیچوقت صحبت نکردم.مدیر برنامه‌ام تماس داشت.در مورد کار تامل کوتاهی داشتم.از آنها تشکر کردم و گفتم این شغلی برای من نیست.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رافائل گروسی» به ایران سفر می کند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای، به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش مهر، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد.

قرار است، این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای گروسی: ایران به سختی با آژانس اتمی همکاری می کند/ وضعیت بسیار ناامید کننده است مدیرکل آژانس : باید اظهارات مقامات ایران درباره پیشرفت هسته‌ ای را بسیار جدی بگیریم سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران

دیگر خبرها

  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان