Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز،سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المنار به سئوالات مختلف درباره تحولات لبنان و منطقه از جمله سالگرد جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد.

سید حسن نصرالله در ابتدای مصاحبه خود با  المنار، سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  ابتدا وظیفه خود می‌دانم که سالروز پیروزی جولای را تبریک بگویم، به همه کسانی که این پیروزی را رقم زدند و در راس آنها، خانواده‌های شهدا و رزمندگان و مجروحان و تمام ارکان معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت تبریک می‌گویم.

معادلات همچنان وجود دارد، تمام آنچه در جنگ جولای محقق شد(تمام  دستاوردها) همچنان موجود است،‌بله تثبیت شده است و ما شاهد یکی از ثمرات این معادلات هستیم، لبنان از سیزده سال پیش در حالتی امنیتی به سر می‌برد که هیچ کس این امنیت را به آن نداده است.

 

 

امنیت لبنان مرهون وحدت لبنانی‌هاست، و مهمترین عنوان امروز موازنه بازدارندگی میان لبنان و رژیم صهیونیستی و به طور مشخص میان مقاومت مردمی و میان اسرائیل است که خود را قدرت بزرگی قلمداد می‌کند.

این معادله ای است که اسرائیل به آن اعتراف می‌کند، وقتی ما می‌گوییم که پس از جنگ جولای، پیش از هرگونه تجاوز هزار بار به  عواقب آن فکر می‌کند، این مسئله‌ای است که هر روز مستحکم‌تر می‌شود.

خدا را شکر که مقاومت امروز با وجود تحریم‌ها قوی‌تر از هر زمانی در گذشته است و طی 13 سال اخیر، مقاومت به شکل گسترده‌ در سطح کمی و کیفی پیشرفت کرده و این چیزی است که  اسرائیل به آن اعتراف می‌کند.

طی 13 سال اخیر توانمندی نیروی انسانی ما گسترش یافته و تعداد نیروهای ما چندین برابر شده، قدرت هجومی ما افزایش یافته است، در حالی که سال 2006 قدرت هجومی ما محدود بود.
 


 

ما امروز از توان هجومی کیفی و منحصر به فرد برخوردار هستیم و به انواع سلاح‌های منحصر به فرد و کیفی مجهز شدهایم، ما یگان الرضوان و گردان‌های العباس که نیروهای زبده و متخصص در عملیات هجومی هستند، در اختیار داریم.

قدرت موشکی ما در زمینه تعداد و کیفیت توسعه یافته و این موشک‌های نقطه‌زن سلاح دقیقی است، در سال 2006 ما تعداد کمی از این سلاح‌ها نداریم، ولی امروز این سلاح قدرتمند و امکانات فراوانی در اختیار داریم.

ما اشراف اطلاعاتی بالایی در سطح زمینی، دریایی و هوایی داریم، مقاومت در تمام زمینه‌ها در زمینه نیرو و امکانات و تجربه پیشرفت کرده است،‌ایمان و یقین ما به پیروزی الهی هم افزایش یافته است.

امروز ما قدرت تهاجمی و سلاح‌های منحصر به فرد و کیفی در اختیار داریم و مقاومت در سطح کمی و کیفی پیشرفت کرده است.

سران اسرائیل امروز در ترس و وحشت به سر می‌برند، مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمانی در گذشته  است،‌چه کسی می‌گوید که ما موشک ضد هواپیما در اختیار داریم و چه کسی می‌گوید که ما چه سلاح‌هایی داریم؟ ما سیاست ابهام سازنده را در این پرونده دنبال می‌کنیم.

 

 

دشمن پس از جنگ جولای هر اقدامی که برای بازسازی اعتماد به نفس خود انجام داد، شکست خورد، ارتش اسرائیل در حل افشای ضعف و سستی جبهه داخلی خود شکست خورده است،‌این جبهه(داخلی) قبلا دور از جنگ‌ها بود، اما جنگ جولای، نبرد را به جبهه داخلی(رژیم صهیونیستی) منتقل کرد، امروز مقاومت قوی تر از هر زمانی قادر به هدف قرار دادن دشمن و متزلزل کردن جبهه داخلی آن است.

اسرائیل رزمایش‌های متعددی برای ترمیم و بازسازی جبهه داخلی خود برگزار کرده است، این مشکل همچنان پابرجاست، در نیروی زمینی اسرائیل به کاهش قدرت نیروهایشان اعتراف می‌کنند، همه می دانند که دیگر نیروی هوایی نمی‌تواند تکلیف نبرد را مشخص کند.

ما این نکته را  منکر نیستیم که ارتش اسرائیل رزمایش های بزرگی برگزار کرده و سلاح های پیشرفته ای هم به دست آورده است.

اسرائیل را نصیحت می‌کنم که ادبیات بازگرداندن لبنان به عصر حجر را تکرار نکنند، این سخن، توهین به لبنان است.

در سال 2000 در بنت جبیل گفتم که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است و طی 13 سال، باور من به این سخن افزایش یافته است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: المنار تهدید حزب الله سید حسن نصرالله جنگ لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد