Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@22:49:32 GMT

احیای حجاب و عفاف در اولویت امور قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۸۷۳۰

احیای حجاب و عفاف در اولویت امور قرار گیرد

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج، امروز، 21 تیرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج حجاب را پاسدار زنان در برابر آسیب‌ها و چشمان نامحرمان دانست و اظهار کرد: زنان در سایه حجاب و عفاف امنیت بیشتری در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه حجاب فقط برای زنان نیست، افزود: مردان هم باید نسبت به رعایت شئونات اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و برای احیای حجاب و عفاف در جامعه در کنار زنان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت سنندج امام جمعه موقت سنندج گفت: حفظ حجاب از دستورات مؤکد دین اسلام بوده است و در این راستا باید رعایت حجاب و عفاف در اولویت امور همگان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت شورای نگهبان در نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: شورای نگهبان اختیارات و وظایف مهمی از جمله نظارت بر انتخابات و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی دارد و باید در این راه همچون گذشته تمام تلاش خود را بکار گیرد.

ماموستا خالدی شورای نگهبان از نهادهای حکومتی بسیار مهم ذکر و اعلام کرد: شورای نگهبان چشم بیدار و فکر روشن مردم هستند و امام خمینی(ره) اعضا و ناظران آن را به پاسداری از قانون اساسی و احکام اسلامی بدون هیچگونه ملاحظه‌ای و فقط برای کسب رضایت خداوند توصیه کرده است.

وی با بیان اینکه خوف انسان مسلمان از انجام گناه و عدم رضایت خدا درجه ای والا است، یادآور شد: همه باید نفس خود را از گناه دور کنند و برای جلب رضایت پروردگار و ورود به بهشت برین گام بردارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب

احمد وحیدی وزیر کشور: دولت حتما مبنی بر مصوبه ای که امسال تصویب و در قانون پیش‌بینی‌شده جهت تامین دوربین البسه ماموران کمک خواهد کرد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • تشکر از دادستان محترم و یک پرسش!
  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند