Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:29:20 GMT

برای کسب ورودی و مدال جهانی تلاش می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۸۹۹۴

برای کسب ورودی و مدال جهانی تلاش می‌کنم

نفر اول پرتاب نیزه رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور می‌گوید: قصد دارد ورودی جهانی این رده سنی را کسب کند.

علی فتحی گنجی، پس از قهرمانی در این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: خوشحالم به عنوان نماینده دوومیدانی لرستان مقام اول پرتاب نیزه را کسب کردم.

وی ادامه داد: امیدوارم در ماه‌های آینده بتوانم ورودی جوانان جهان را کسب و دل مردم را شاد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فتحی گنجی اضافه کرد: برای این کار با تمام وجود تلاش می‌کنم تا به هدفم برسم و در رقابت‌های جهانی نیز به دنبال کسب مدال هستم.

این ورزشکار جوان لرستانی گفت: سطح رقابت‌ها عالی بود و چون برای نخستین بار لرستان میزبان قهرمانی کشور را به عهده داشت، به نظرم هم از لحاظ کیفیت و هم میزبانی شرایط خوب بود.

به گزارش ایسنا، در پرتاب نیزه این رقابت‌ها، علی فتحی گنجی با ۶۶.۵۷ قهرمان شد، مهدی عنایتی با ۵۵.۹۳ و سجاد افشون با ۵۵.۷۸ به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جهان دوومیدانی جهانی کسب ورودی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید

به گزارش ''ورزش سه''، این دونده آینده دار (20 ساله) پس از اینکه دو سال پیش با کسب مدال برنز، جوان ترین مدال‌آور مسابقات سرعت انفرادی جهانی شد، اکنون انتظارات زیادی بر دوش دارد. نایتون سال گذشته نیز در مسابقات جهانی بوداپست در دوی 200 متر به مدال نقره دست یافت و با نزدیک شدن به شروع بازی‌های پاریس، با توجه به جاه طلبی‌های خود آماده رقابت است.

او در این گفت و گو گفت: تا زمانی که من بزرگتر شوم، باز هم نظراتی مانند «پدیده جوان» یا «من این کار را در این سن انجام دادم» وجود خواهد داشت.
آنها از من انتظار داشتند که در 19 یا 20 سالگی رکورد جهانی را بشکنم. اما در واقعیت، اینطور نیست. قطعا موفقیت اولیه با انتظارات بالا همراه بود.

هواداران و کارشناسان انتظارات بیشتری از او دارند و مشتاق هستند نایتون به رویایی که یوسین بولت نتوانست به آن دست یابد، یعنی شکستن زمان 19 ثانیه در 200 متر، دست یابد. اما نایتون عجله نمی‌کند و می گوید: "من در بهترین حالت خود نیستم، اما وقتی به بهترین سطح خود رسیدم، می توانیم در مورد رکوردهای جهانی صحبت کنیم."

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی