Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@03:27:45 GMT

اسرائیل سامانه گنبد آهنین را تقویت کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۹۰۲۱

آفتاب‌‌نیوز :

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات انتقام جویانه جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به شهادت یکی از مبارزان گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش، سامانه پدافندی موسوم به گنبد آهنین را در مرزهای غزه تقویت کرد.

به گزارش بامداد شنبه خبرگزاری فلسطینی معا، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که حماس به احتمال زیاد در قبال شهادت «محمود الادهم» (۲۸ ساله) یکی از مبارزان گردان‌های القسام که روز پنجشنبه با گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، ارتش رژیم اشغالگر آمادگی خود را در مرزهای غزه برای پرهیز از هر گونه تنش احتمالی، افزایش داده است.

الادهم روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه در شرق بیت حانون در نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شد و ساعاتی بعد وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این مبارز فلسطینی به شهادت رسیده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد که وی یکی از مبارزان یگان حفاظت مرزی این گردان‌ها بوده است.

منطقه تحت محاصره نوار غزه همچنین از بیش از یک سال پیش، شاهد راهپیمایی فلسطینی‌ها موسوم به راهپیمایی بزرگ بازگشت است.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۹۷) جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

راهپیمایی جمعه اخیر با شعار "نه مذاکره، نه صلح و نه شناسایی رژیم صهیونیستی" در مرزهای شرقی و شمالی نوار غزه برگزار شد.

شصت و ششمین جمعه راهپیمایی بزرگ بازگشت روز گذشته با حضور هزاران فلسطینی برگزار شد. در این راهپیمایی ۵۵ تن در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس سال گذشته میلادی (۱۰ فروردین ۹۷) آغاز شده و در جریان آن تاکنون ۳۱۹ تن به شهادت رسیده و بیش از ۳۱ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند که حال بیش از ۵۰۰ نفر آنها وخیم است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سامانه گنبد آهنین اسرائیل حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست