Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره سازمان نظام پرستاری از پایان شمارش آراء تا چهار صبح امروز خبر داد.

دکتر محمدحسین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان اینکه مهلت رأی‌گیری پس از ساعت ۲۰ روز گذشته تمدید نشد، گفت: افراد ما در هیئت نظارت بلافاصله پس از پایان مهلت رأی گیری در صندوق‌های ثابت، کار شمارش آرا را آغاز کرده و تا ساعت چهار بامداد امروز (شنبه ۲۲ تیر) شمارش آرا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون در انتظار رسیدن صورت جلسه شمارش آرا از تمامی استان‌ها هستیم و پس از جمع‌بندی نهایی، نتایج در مهلت مقرر ۲۴ ساعت پس از اتمام رأی گیری اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری هشت صبح تا ساعت 18 روز گذشته در سراسر کشور آغاز شد و پس از درخواست‌های صورت گرفته توسط مراکز رأی گیری، مهلت رأی دهی تا ساعت ۲۰ تمدید شد. هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره نظام پرستاری نیز ظرف ۲۴ ساعت مهلت شمارش آرا و اعلام نتایج را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات پنجمین دوره نظام پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود