Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل صادقی عصر جمعه در مراسم تجلیل از برترین مشتزنان گیلان در رشت اظهار داشت: کشورهای آسیای میانه از قدرت خوبی در رشته مشتزنی در آسیا و حتی جهان برخوردارند که به همین دلیل کسب مدال در مسابقات مشتزنی در آسیا بسیار سخت است اما مطمئنیم که مشتزنان گیلانی قادرند در رده‌های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی آسیا مدال کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشتزنی یک رشته المپیکی و پرتماشاگر است که با توجه به شرایط موجود، به طور حتم آینده بسیار خوبی در انتظار این رشته در ایران است و همچنین طی چند سال اخیر نیز این رشته ورزشی در استان گیلان رشد بسیار خوبی داشته و مسئولان این هیأت زحمات زیادی برای رشد این رشته را متحمل شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به موفقیت‌های مشترنان گیلان در رده‌های سنی مختلف، این استان توانسته بهترین نتیجه را در سطح کشور در رده‌های سنی کسب و برترین استان کشور در کسب مقام در رقابت‌های رده‌های سنی مشتزنی در کشور کسب کند که از این بابت آینده بسیار درخشانی در انتظار رشته مشتزنی گیلان می‌باشد.

معاون توسعه اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: همچنین مترصد میزبانی اردوی تیم ملی مشتزنی در استان گیلان هستیم و یکی دیگر از اهداف ما برگزاری مسابقات بین المللی رشته مشتزنی در گیلان می‌باشد که امیدواریم بتوانیم یک مسابقه با حضور کشورهای قدرتمند این رشته ورزشی را در گیلان برگزار کنیم.

همچنین رئیس هیأت مشتزنی استان گیلان در حاشیه مراسم تجلیل از برترین مشتزنان این استان گفت: خوشبختانه با تلاش و کوشش همه دست اندرکان این هیأت، داوران، پیشکسوتان، مربیان زحمتکش و ورزشکاران، گیلان نتایج بسیار درخشانی را طی سال گذشته در مسابقات کسب کرد.

امین قاسمی پور افزود: تیم مشتزنی نونهالان گیلان در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور پس از تیم میزبان یعنی سیستان و بلوچستان، عنوان نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد و همچنین تیم نوجوانان گیلان نیز مقام قهرمانی کشور را کسب کرد.

وی بیان کرد: در رقابت‌های مشتزنی قهرمانی جوانان کشور به میزبانی رشت، تیم مشتزنی جوانان این استان نیز با اقتدار عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد که با توجه به نتایج و عناوین قهرمانی کسب شده، این استان یکی از قطب‌های برتر مشتزنی در کشور بشمار می‌رود.

وی ادامه داد: هم اینک نیز گیلان جایگاه ویژه ای در رشته مشتزنی دارد و تمامی استان‌ها نیز حساب ویژه ای برای مشتزنی گیلان بار کرده‌اند که در این راستا از مربیان زحمتکش تیم‌های پایه این استان بسیار تشکر می‌کنم که تلاش وافری را انجام داده‌اند تا مشتزنان رده‌های سنی ما در کشور بدرخشند.

در پایان این مراسم نیز از مشتزنان برتر گیلان که عناوین کشوری را کسب کرده بودند و همچنین از تعدادی از مربیان، داوران و پیشکسوتان مشتزنی این استان و همچنین از برترین هیأت‌های شهرستانی این رشته از سوی هیأت مشتزنی استان گیلان تجلیل و تقدیر شد.

۷۲۸۵ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!