Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری با بیان اینکه کار خرید گندم از یازده تیرماه هرسال آغاز می‌شود افزود: ۹۳ مرکز خرید تضمینی گندم که ۲۰ مرکز آن سیلو‌های دولتی وخصوصی و ۷۳ مرکز خرید تعاون روستایی است فعالیت خود را آغاز کرده اند.
مراکز خرید گندم قیمت هرکیلو گندم را به طور میانگین هزار و ۷۲۷ تومان در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سطح زیر کشت دیم و آبی این محصول در استان حدود ۵۷۰ هزار هکتار می‌باشد که با توجه به کیفیت بالای گندم استان پیش بینی می‌شود یک میلیون وصد هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری خریداری شود.
این مقام مسئول، یکی از اقدامات صورت گرفته را جبران هزینه‌های حمل گندم و کمک به کشاورزان در این راستا عنوان کرد وبیان داشت: به ازای هر تن از محل حمل تا مراکز خرید مبلغ ۲۰ هزار تومان توسط مراکز دولتی و ۱۰ هزار تومان توسط مراکز خصوصی پرداخت می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه از خرید ۲۷۰۰ تن کلزا از زمان خرید تا کنون در استان خبر داد وگفت: پیش بینی می‌شود میزان ۸ تا ۹ هزار تن کلزا با قیت تضمینی ۳۴۴۰ تومان در استان از کشاورزان خریداری شود.

انتهای پیام/ت

خریداری   تضمینی گندم از کشاورزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خریداری گندم گندمکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت