Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@20:22:28 GMT

زخمی شدن ۵۵ فلسطینی در تظاهرات "بازگشت"

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۹۹۷۰

زخمی شدن ۵۵ فلسطینی در تظاهرات 'بازگشت'

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده فلسطینیان در این تظاهرات شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب این تظاهرات مسالمت آمیز کرد.وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در جریان این تیراندازی‌ها، ۵۵ نفر از جمله چندین کودک زخمی شدند که حال یکی از مجروحان وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تظاهرات بازگشت از ۳۰ مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۳۱۹ نفر طی آن به شهادت رسیده و بیش از ۳۱ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال بیش از ۵۰۰ نفر آنان وخیم است.

از طرفی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دو راکت از غزه به مناطقی در نزدیکی مرزهای مشترک با این منطقه شلیک شد از این رو یک راکت به نزدیکی شهر عسقلان اصابت کرد که منجر به صدا در آمدن آژیرهای خطر شد، راکت دیگر نیز به نزدیکی شهر اشکول در نزدیکی مرزهای مشترک با غزه برخورد کرد که هیچ خسارتی برجای نگذاشتند.
ارتش رژیم صهیونیستی سامانه‌های دفاع هوایی خود در مرزهای غزه را افزایش داده و سامانه‌های گنبد آهنین را به منظور ممانعت از هرگونه حمله راکتی از غزه مستقر کرده است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر