Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملاح گفت: نخستین گروه حجاج گلستانی در ساعت ۶.۵۵ روز (دوشنبه ۲۴ تیر) با پرواز شماره ۱۴۲۲ عازم سرزمین وحی می شوند.

«محمدرحیم ملاح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نخستین گروه حجاج گلستانی در قالب 252 نفر از دو کاروان شیعه و سنی از علی آباد کتول و بندرترکمن در ساعت 6.55 روز (دوشنبه 24 تیر) با پرواز شماره 1422 از فرودگاه گرگان به مقصد جده اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین مدیر حج و زیارت گلستان افزود: اعزام زائران حج تمتع تا روز (شنبه 29 تیر) در قالب 16 پرواز انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی زائران گلستانی مدینه بعد هستند، تصریح کرد: در حج تمتع امسال 26 کاروان در قالب 3 هزار و 802 زائر و عوامل کاروان اعزام می شوند.

 

ملاح خاطرنشان کرد: مسن ترین زائر از شهرستان گرگان متولد 1300 و جوان ترین از بندرگز متولد 1383 است.

 

وی یادآور شد: از مجموع هتل های مکه و مدینه، 5 هتل محل اسکان زائران در اختیار کارگزاران استان گلستان است.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه حجاب و عفاف عفاف و حجاب اردبیل آذربایجان غربی رئیس قوه قضاییه جشن های دهه کرامت کانون های مساجد مکه اعزام حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند

به گزارش قدس خراسان، محمود امانی بنی اظهار کرد: نخستین پرواز عمره از مشهد سوم اردیبهشت ماه امسال انجام شد و زائران این پرواز ۱۳ اردیبهشت ماه به ایران و فرودگاه مشهد بازگشتند.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد کرد: دومین پرواز نیز با ۲۵۵ مسافر ۱۳ اردیبهشت ماه اعزام شدند که هفته آینده به فرودگاه مشهد بازخواهند گشت.

وی ادامه داد: این پروازها توسط هواپیمایی ایران ایر انجام و انتقال زائران حج عمره از این فرودگاه بدون مشکل و با هماهنگی کامل انجام شد.

امانی بنی بیان کرد: همچنین آمادگی کامل برای انجام پروازهای حج تمتع وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار زائر برای حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ۲۹ اردیبهشت ماه راهی مکه و مدینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران