Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

راه‌آهن اراک در سال جاری رتبه نخست تعمیرات اساسی انواع واگن‌های باری را در کشور به دست آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راه‌آهن اراک افزود: یک‌هزار و ۴۴۷ دستگاه انواع واگن‌های باری از ابتدای سال جاری تا کنون در ادارات کل راه‌آهن کشور تعمیر اساسی شد که تعمیر ۳۹۵ دستگاه این واگن‌ها در اداره کل راه‌آهن شهرستان اراک انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد رضا قربانی» ادامه داد: ۲۷ درصد تعمیرات اساسی انواع واگن‌های باری کشور امسال در اداره کل راه‌آهن شهرستان اراک انجام شده و این اداره کل بیش‌ترین تعمیرات اساسی واگن‌های باری را در بین ادارت کل راه‌آهن در این مدت داشته است.

وی اراک گفت: استان‌های اصفهان، کرمان و جنوب به ترتیب با تعمیر ۳۶۸، ۱۹۹ و ۱۷۵ دستگاه انواع واگن‌های باری در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

مدیرکل راه‌آهن خاطرنشان کرد: انجام به موقع نگهداری و تعمیرات واگن‌ها از جمله عوامل مؤثر در افزایش عمر صنعتی ناوگان ریلی، کاهش هزینه‌ها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

حوزه راه‌آهن اراک شامل خطوط ریلی به طول ۴۲۶ کیلومتر در استان‌های قم، مرکزی و لرستان است که ۲۰ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن اراک واگن های باری محمد رضا قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول های بنیادی خونساز شد

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-19 (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی