Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سایت اسپورت ۳۶۰ در صفحه اینستاگرام خود به معرفی ۱۰ مربی پرهزینه فوتبال جهان در یک دهه اخیر پرداخته است.
در این فهرست جالب، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی با هزینه ۱/۱ میلیارد یورویی در صدر جدول قرار دارد. جالب اینکه مورینیو که با هزینه‌های نجومی در منچستریونایتد ناکام بود، همواره مدعی بوده در باشگاه‌هایی مثل یونایتد و چلسی از او حمایت‌های لازم در زمینه خرید بازیکنان به عمل نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه دوم پرهزینه‌ترین مربیان یک دهه اخیر به پپ گواردیولا اختصاص دارد که ۱/۰۵ میلیارد یورو در تیم‌هایی که حضور داشته (بارسلونا، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی) هزینه کرده و البته به عنوان موفق‌ترین مربی یک دهه اخیر، پاسخ این هزینه‌ها را با قهرمانی و فوتبال زیبای تیم‌هایش داده است.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه با ۹۹۶/۹۵ میلیون یورو در رده سوم قرار دارد تا مشخص شود یکی از دلایل موفقیت‌هایی که یوونتوس در این سال‌ها به دست آورده قدرت اقتصادی این باشگاه و خرید‌های خوب و البته هدفمندی است که انجام داده است. مانوئل پیگرینی هم به‌ویژه در دوران حضورش در منچسترسیتی تیمی پرهزینه را در اختیار داشت و به همین دلیل با مبلغ ۹۲۳/۹ میلیون یورو در رده چهارم قرار دارد.

کارلو آنچلوتی که حالا سرمربی ناپولی است و پیش از این در رئال‌مادرید، بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و... در یک دهه اخیر حضور داشته با ۸۹۲/۵ میلیون یورو هزینه جزو پنج مربی پرهزینه فوتبال دنیا به حساب می‌آید. پس از او اونای امری، مربی آرسنال قرار دارد که با ۶۴۳/۳۵ میلیون یورو رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

رتبه هفتم تا دهم پرهزینه‌ترین مربیان یک دهه اخیر را هم روبرتو مانچینی با ۶۳۷/۱۹ میلیون یورو، دیگو سیمئونه با ۶۳۰/۵۹ میلیون یورو، آرسن ونگر با ۶۱۷/۲ میلیون یورو و آنتونیو کونته با ۶۱۳/۷۸ میلیون یورو به خود اختصاص داده‌اند.

جالب اینکه نام یورگن کلوپ که حالا یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیورپول را ساخته و با این تیم به قهرمانی اروپا هم رسیده است هنوز در فهرست پرهزینه‌ترین‌ها قرار نگرفته که شاید به این دلیل باشد که تیم قبلی او یعنی دورتموند در یک دهه اخیر بیشتر تیم سازنده‌ای بوده تا یک تیم خریدار بازیکنان بزرگ.

از میان ۱۰ مربی هزینه جهان، آرسن ونگر از فوتبال به طور غیررسمی خداحافظی کرده و بعید است قصد بازگشت به میادین را داشته باشد، اما نکته جالب این است که ژوزه مورینیو که ولخرج‌ترین مربی یک دهه اخیر دنیا به حساب می‌آید در حال حاضر هیچ تیمی در اختیار ندارد. منبع: خبر ورزشی برچسب ها: رویداد24 ، ژوزه مورینیو ، مورینیو ، ماسیمیلیانو آلگری ، کارلو آنچلوتی ، یورگن کلوپ ، پر هزینه ترین مربیان جهان ، آرسن ونگر سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ژوزه مورینیو مورینیو ماسیمیلیانو آلگری کارلو آنچلوتی یورگن کلوپ آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /

موسسه بین‌المللی تحقیقات برای صلح موسوم به «سیپری» در تازه‌ترین گزارش خود در خصوص بودجه نظامی کشورهای مختلف، می‌گوید ایران در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ هزینه‌های نظامی خود را افزایش داده است.   به گزارش عصر ایران به نقل از یورو نیوز؛ بر اساس این گزارش که بر پایه آمارهای رسمی و دولتی کشورهای مختلف جهان حاصل می‌شود، جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۳ مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار صرف هزینه‌های نظامی کرده است. این عدد نسبت به سال ۲۰۲۲ شش دهم درصد افزایش یافته است.    بر اساس اعلام این موسسه، میزانی که ایران برای هزینه‌های دفاعی خرج کرده معادل ۲.۱ درصد تولید ناخالص داخلی کشور بوده است.    در منطقه خارمیانه کشورهای عربستان سعودی، اسرائيل و ترکیه بیش از ایران در سال ۲۰۲۳ برای صنایع نظامی خرج کرده‌اند. عربستان با تخصیص ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار نه تنها در منطقه خاورمیانه در رده نخست قرار دارد که حتی در جهان هم بعد از ایالات متحده آمریکا، چین، روسیه و هند در جایگاه پنجم ایستاده است.    بعد از عربستان این اسرائيل است که با صرف ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در جایگاه دوم در منطقه خاورمیانه و پانزدهم جهان ایستاده است. ترکیه هم با ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در رده بیست و دوم دنیا قرار دارد و بیش از ایران در امور نظامی هزینه کرده است.    بر اساس نتایج این تحقیق، رتبه ایران در رده‌بندی جهان نسبت به سال ۲۰۲۲ هفت رده بالاتر رفته و از جایگاه ۳۳ به رده ۲۶ رسیده است. سهم ایران در کل هزینه‌های تسلیحاتی در جهان در سال ۲۰۲۳ حدود چهار دهم درصد بوده است. این در حالی‌است که عربستان سعودی، اسرائيل و ترکیه به ترتیب سهمی ۳.۱، ۱.۱ و شش دهم درصدی از کل هزینه‌کرد در صنایع نظامی در سال ۲۰۲۳ جهان داشته‌اند.    این گزارش که هزینه‌ها در صنایع نظامی کشورهای مختلف در تمامی نهادهای مربوطه را مورد بررسی قرار داده می‌گوید سهم هزینه‌های نظامی اختصاص یافته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست‌کم از سال ۲۰۱۹ به بعد رو به افزایش بوده است.   بر این اساس سهم سپاه پاسداران در کل هزینه‌های نظامی ایران در سال ۲۰۱۹ حدود ۲۷ درصد بوده اما این میزان در سال ۲۰۲۳ به ۳۷ درصد افزایش یافته است.    علاوه بر این در سال ۲۰۲۳ هزینه‌های مربوط به خرید هواپیما از شرکت صنعتی هواپیماسازی ایران (هسا) نیز در مدت مشابه ۲۷ درصد افزایش یافته است.    از تولیدات هسا می‌توان به هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) که سپاه آنها را تولید و مورد استفاده قرار می‌دهد اشاره کرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی